Wat vinden jullie van het Logo boven deze site

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
www.f1-game.nl

Schiet er maar op...

kijk s.v.p. ook eens naar de wallpapers. Mochten er soms mensen zijn die tips hebben m.b.t. dit soort dingen (F1 wallpapers, wallpapers algemeen) dan post dat gerust.

correct me don't hate me 8-)

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 18:35 schreef Ermo het volgende:
www.f1-game.nl

Schiet er maar op...

kijk s.v.p. ook eens naar de wallpapers. Mochten er soms mensen zijn die tips hebben m.b.t. dit soort dingen (F1 wallpapers, wallpapers algemeen) dan post dat gerust.

correct me don't hate me 8-)
is hier sitechecks niet voor? daar kan een zeer gevarieerd en kundig publiek je site beoordelen.

Verwijderd

url werkt niet :?

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
't gaat alleen om de graphics, de opmaak van de site is niet mijn pakkie an...

Mocht ik hier dan toch verkeerd zitten...oeps...

Verwijderd

Ik vindt de header niet zo mooi, beetje een te hoog standaard photoshop gehalte. Verder moet ik wel 3x kijken om nou eindelijk te zien wat de naam van de site is. Nu heb ik sinds kort speciaal een bril voor achter de computer... maar ik neem aan dat je mijn punt begrijpt.

Verwijderd

ik vind hem ook wat te druk.

neem eens een plaatje van b.v. een mclaren en doe die wat van kleur veranderen, zodat alle kleuren wat lichter worden
en neem aan de andere kant een Ferarri en filter die ook wat.....zodat je zeg maar de Battle in het logo krijgt
en doe dan met witte letter diezelfde text erin zetten

Ik wil wel eens proberen voor je...

Verwijderd

Beetje standaard, maargoed...
Toch maar posten anders is het zonde van de tijd.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/schoormans/f1-game_small.png

Inspiratie komt van -FLUP-.

Verwijderd

Over de wallpapers: Volgens mij wou je het aantal wallpapers maken per seconde verbeteren. Je kunt beter vier wallpapers hebben waar je echt je tijd en energie in hebt gestoken dan 20 die er veel te standaard en goedkoop uitzien. Bovendien lijken ze allemaal op elkaar, denk aan dezelfde effecten enz.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mvanolst/JosSauber.jpg
Hier een wallpaper. :) Sorry, kon het niet laten...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Als je wil dat er een visual gecheckt wordt prima, maar voordat iedereen met dat argument mensen naar zijn/haar site locked. SLotje.

Als je een plaatje wilt laten checken kun je hem hier posten. En dan het plaatje, geen URL naar de site. Als het eruit ziet alsof er niet echt tijd ingestoken is, dan gaat ie 'vanzelf' weer op slot. Ik zou gewoon je site posten bij sitecheck, krijg je kritiek op het geheel.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.