Toon posts:

[XP] wil niet afsluiten :( (FaQ hulp werkt niet)

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Matched: afsluiten, windows
Mijn windows XP Pro wil neit afsluiten maar ook niet uit loggen :(
ik ga naar Start>Turn Off Computer>Turn Off. dan doet ie niks en ik kan gewoon verder met computeren, het zelfde met uit loggen :(
wat kan dit zijn???
Ik heb de FAQ geprobeert maar dat helpt niet :'(

kan iemand mij helpen?

PS:
Ik heb een Plextor fikker gekocht en toen in dit ding had in gebouwt kreeg ik dit probleem, ik had toen nog GEEN drivers geinstalt en de brander uit schakelen en los koppelen helpt niet :(

alvast bedankt

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10-2025
Matched: windows
Probeer eens in te loggen met administrator en dan uit te loggen / te rebooten.
Werkt nog niet, probeer eens in een dos prompt de pc met het 'shutdown'-commando af te sluiten.
Je kan ook via je task manager proberen af te sluiten.

Werkt dat nog niet, kijk eens bij je power options of er 'iets raars' staat. Zet alles uit...

Lukt DAT nog niet, dan zou ik windows eroverheen installeren. Dan moet ie het gewoon doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 18:29 schreef reddevil het volgende:
Probeer eens in te loggen met administrator en dan uit te loggen / te rebooten.
Werkt nog niet, probeer eens in een dos prompt de pc met het 'shutdown'-commando af te sluiten.
Je kan ook via je task manager proberen af te sluiten.

Werkt dat nog niet, kijk eens bij je power options of er 'iets raars' staat. Zet alles uit...

Lukt DAT nog niet, dan zou ik windows eroverheen installeren. Dan moet ie het gewoon doen.
Ik ga dat onder dos nog eens proberen, de rest al heel veeel vaker geprobeert

• Cade_Foster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10-2022
Geen matches
Als ik bij mij de powerknop indrukt logt xp automatisch af en sluit daarna de pc af. Probeert het zo eens.
:?

Verwijderd

Matched: afsluiten
Ik denk dat je in je energie beheer moet zijn. Daar kan je de slaapfunctie en andere instelling instellen. Ik heb al zitten kijken, maar kan het ff niet vinden. Als je, je pc wil afsluiten dan sluit deze niet af maar start opnieuw op?

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Helpt allemaal niet ik zet er wel ff een nieuwe over heen

Verwijderd

Geen matches
Ik heb hetzelfde probleem:
XP sluit af> Pc blijft aan :?

Veilige modus> XP sluit af pc gaat uit :P

Opnieuw installeren > XP sluit 4x goed af en Pc gaat uit, daarna niet meer.. :?
Driver acpi verwijderd, opnieuw geinstalleerd > weer hetzelfde

P.s. de FAQ heb ik ook al geprobeerd > geen resultaat :(
(XP pro)
Iemand een idee?

Verwijderd

Geen matches
Ik heb ook hetzelfde probleem. Ben ingelogt als gebruiker met administative rechten. Heb een nieuwe user gemaakt. en die kan wel logoffen enzo...Het lijkt misschien te zijn sinds er een nieuwe sb live in zit

te vaag...

iemand een id?

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Daar is al tijden een update voor, gewoon ff langs Windows Update fietsen dus ;)

Verwijderd

Dat lost het probleem niet op. Ik dacht dat het aan de sb live lag. Die heb ik eruit en een ander erin maar helpt ook niet. Windows kwam trouwens wel met een update voor de SB live.

Kan het probleem eigenlijk niet zijn omdat andere users, zoals administrator het nog wel normaal doen.

id?

thnx

Verwijderd

Geen matches
Het is een bekend probleem van XP, dat in SP1 opgelost zou moeten worden.
XP gedragt zich als fuzzy logic: 't kan vriezen of 't kan dooien.

Leo

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Geen matches
Op donderdag 25 juli 2002 19:11 schreef KingCom het volgende:
Kan het probleem eigenlijk niet zijn omdat andere users, zoals administrator het nog wel normaal doen.
Als het alleen maar bij één bepaalde gebruiker gebeurd, dan is ws dat gebruikersprofiel corrupt.

Verwijderd

Geen matches
Ik heb hetzelde probleem en kom er totaal niet uit, iemand die hier wel geslaagd in is het probleem op te lossen?

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
Geen matches
Ik heb ook is meegemaakt dat het aan de antivirus of een andere programmatje lag wat nog draaide. kijk in taakbeheer is bij de proccessen en dan vooral naar de processen waar je computer naam achter staat.

• dotcode
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-04 14:26

dotcode

///\00/\\

Geen matches
Kijk eens in je event logs, eventvwr.exe en kijk wat er mis gaat. Waarschijnlijk kan je daar vinden waar hij op hangt en waarschijnlijk heb je dan de oplossing

Verwijderd

Geen matches
ja ik krijg 2 dingen crypt.. en user32 meer staat er niet van errors... maar reinstall dan
Pagina: 1