Trying is the first step towards faillure...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Interessante informatie...Op zaterdag 23 februari 2002 18:04 schreef DJ_PP het volgende:
WINE Is Not an Emulator
Ik heb het ooit eventjes geprobeerd op mijn Celeron 500. Patience opstarten duurde ongeveer 20 seconden, met 100% CPU, maar daarna was er prima mee te werken. ( <3% CPU )Op zaterdag 23 februari 2002 18:04 schreef saviour het volgende:
Neemt het eigenlijk veel cpu+geheugen in beslag om iets onder Wine te draaien?
Maar voor de rest heb ik er dus geen ervaring mee, andere mensen hier vast wel...
Verwijderd
ik vind dit een beetje anti-reclame van mandrake voor linux als gebruikersplatform... Alsof we zelf geen veel betere applicaties hebben voor browsing (galeon) of tekstverwerking (openoffice)....Op zaterdag 23 februari 2002 17:59 schreef _.Luke._ het volgende:
Ze draaien Internet Explorer 5.5 en Microsoft Word onder Mandrake... HOE KAN DAT???
Skrienshot
http://images.mandrakesoft.com/img/scr/mdkwine.jpg
Luc
Jammer, jammer, jammer...
Meestal trekt het veel CPU om iets te starten, maar daarna is de snelheid meestal redelijk. RAM gebruik weet ik niet echt, maar extreem hoge verbruiken zijn mij niet opgevallen.Op zaterdag 23 februari 2002 18:04 schreef saviour het volgende:
Neemt het eigenlijk veel cpu+geheugen in beslag om iets onder Wine te draaien?
Wat meestal veel meer een punt is of het programma in kwestie überhaupt goed wil werken. Wine is nog niet af en zeker niet perfect namelijk, en zeker de nieuwste laatste apps zullen er niet goed in draaien.
That said, ik heb toch best veel uurtjes plezier gehad met StarCraft in Wine (zie http://gemini.luon.net/screenshots/nothing_enlightenment_starcraft.jpeg).
Tsja, ikzelf zie het nut van Word en (zeker) IE onder Wine ook nooit zo... Al zou het perfect werken, ik vind Galeon toch best veel fijner.Op zaterdag 23 februari 2002 18:19 schreef beelzebubu het volgende:
ik vind dit een beetje anti-reclame van mandrake voor linux als gebruikersplatform... Alsof we zelf geen veel betere applicaties hebben voor browsing (galeon) of tekstverwerking (openoffice)....
Maar niet voor alles zijn er alternatieven. Vooral qua games is er een behoorlijke achterstand. Natuurlijk van een aantal (40, 50 ?) games zijn er ports, maar lang niet van allemaal. En reken er maar niet op dat iets als StarCraft nog ooit geport gaat worden. Daarvoor is Wine toch een mooi uitkomst vind ik dan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()