Ik wilde dus om even iets van maya te gaan proeven een tutorialtje doen. Ik heb een mooie gevonden.
het lukt allemaal aardig maar ik loop nu toch echt vast.
Ik moet dit doen:

die sphere moet dus een beetje mooi gaan overlopen in die tube.
volgens de tutorial:
dat edit surfaces menu bestaat bij mij niet, maar heb ik gevonden onder edit NURBS -> surface fillet -> Circular fillet
Dat doe ik dus en op dat moment ontstaat er circularfilletsurface1. Volgens die tutorial moet ik dus in de channelbox iets met die radius doen, zodra ik dit doe ontstaat er onderin beeld een error: failed to compute the result.
weet iemand wat ik fout doe?
en zoals ik al zei, dit is de eerste keer dat ik met maya iets doe, dus lach me niet uit als dit een domme vraag is
alvast bedankt!
[edit]
Ik gebruik Maya4 (dus niet 2.5 zoals blijkbaar indie tutorial gebuikt word kom ik net achter)
het lukt allemaal aardig maar ik loop nu toch echt vast.
Ik moet dit doen:

die sphere moet dus een beetje mooi gaan overlopen in die tube.
volgens de tutorial:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Selecteer een van de spheres en met shift alleen de cylinder ( Dus geen caps!) Edit Surfaces->Surface Fillet->Circular fillet En verander in de channelbox p/s radius door op rbfSrf te klikken. Herhaal dit ook op de andere bol. |
dat edit surfaces menu bestaat bij mij niet, maar heb ik gevonden onder edit NURBS -> surface fillet -> Circular fillet
Dat doe ik dus en op dat moment ontstaat er circularfilletsurface1. Volgens die tutorial moet ik dus in de channelbox iets met die radius doen, zodra ik dit doe ontstaat er onderin beeld een error: failed to compute the result.
weet iemand wat ik fout doe?
en zoals ik al zei, dit is de eerste keer dat ik met maya iets doe, dus lach me niet uit als dit een domme vraag is
alvast bedankt!
[edit]
Ik gebruik Maya4 (dus niet 2.5 zoals blijkbaar indie tutorial gebuikt word kom ik net achter)
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem