MOH:AA lijkt me idd de beste keus op dit moment.
Verwijderd
GT3 en als je geen ps2 hebt, die ook meteen erbij 
Anders gewoon MOHAA, moet erg goed zijn....
Anders gewoon MOHAA, moet erg goed zijn....
Sjeez... kom nou eens met originele topics zeg... moet iedereen er tegenwoordig een 'geef advies voor spellen wat ik moet kopen waarbij ik niet aangeef wat ik leuk vind wat voorsysteem hebt wat pas 1000 keer langs is gekomen'-topic hebben ofzo voordat ze drbij horen 
Sorry hoor, maar ik durf te wedden dat hier zo een slotje op zit...
Command&Conquer : Renegade !!!
Die game roeleeert !!!
Die game roeleeert !!!
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
MOHAA als je ook van multiplayer houdt, singleplayer kan je in een paar uur uitspelen @ moeilijk
Voor een PC vind ik dat je op dit moment weinig leuks kan kopen... 
Maarja, ik ben ook maar verwend.
Maarja, ik ben ook maar verwend.
🌞🍃
Verwijderd
mohaa nie kopen
ken je beter half-life kopen, 10 €
maar waarom wil je iets gaan kopen?? voor cdkey?
MOHAA was wel grappig, maar niet waard om te kopen vinnik.. Ik zou even een paar dagen wachten op C&C Renegade
Verwijderd
ik leech ook veel, maar als een spel goed is koop ik het en nee niet voor de serialOp zaterdag 23 februari 2002 18:22 schreef Mini-bad het volgende:
mohaa nie kopen
Zeur niet zo jonge!Op zaterdag 23 februari 2002 18:03 schreef JeanLucPicard het volgende:
Sjeez... kom nou eens met originele topics zeg... moet iedereen er tegenwoordig een 'geef advies voor spellen wat ik moet kopen waarbij ik niet aangeef wat ik leuk vind wat voorsysteem hebt wat pas 1000 keer langs is gekomen'-topic hebben ofzo voordat ze drbij horen
IK ga ook met de rest mee, Medal of Honor is wel cool.
Toch zet ik hier en daar wat negatieve puntjes maar die post ik hier niet want anders krijg ik iedereen tegen me
Toch zet ik hier en daar wat negatieve puntjes maar die post ik hier niet want anders krijg ik iedereen tegen me
De iso is vandaag uitgekomen, dus het zal niet lang durenOp zaterdag 23 februari 2002 19:02 schreef SlaX het volgende:
wanneer komt C&C: Renegade uit (sorry, ik ben nie zo op de hoogte)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()