Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[nstm] / [hk] - nummer opsommingen

Pagina: 1
Acties:

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waar moeten deze nou precies?

In nstm staat nu bijv. dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/416582

Maar in hk komen ook geregeld topics als deze voorbij, bijv. deze thread: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/419027

Waar moeten ze nou precies komen, en kan dat misschien beter in een faq worden opgenomen? :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Grensgevalletje :P

Kan in beide :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Hmjaa, volgens mij kan je dat soort topics beter in de HK doen, alhoewel de eerste (die in nst&m) staat wel een wat uitegebreidere startpost heeft en daarom misschien beter in nst&m past en die andere gewoon in de HK.

Maar hier moeten de nst&m en hk mods zich even over buigen :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Mja, ik doe meestal kijken of het een opsomtopic is of niet... meestal laat ik dat soort topics in HK.

Als het een topic is om puur over muziek ed te praten/discussieren, move ik het meestal.

Wat Steffie met die dingen in NSTM doet, moet ie zelf weten ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:26

Steffie

Opaque

Ligt ook een beetje aan het onderwerp. Van bijvoorbeeld de wat gedateerde trance nummers is er meer dan genoeg met de search te vinden in NSTM. Zo'n topic past mijnziens dan beter in de HK thuis.

Verder hangt het inderdaad ook van de startpost af. Zoals in dat tweede voorbeeld wat je aangeeft is het zo'n algemeen opsomtopic dat het weinig waarde voor NSTM heeft en dus wat mij betreft zowieso al in de HK thuishoort.

Verder staat in de NSTM FAQ al dat opsommingen vaak naar de HK worden verplaatst. Hiertoe reken ik dus voornamelijk de onderwerpen die al vaker zijn langsgekomen.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ok, thanks. :)
Pagina: 1