ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Effe dit draadje een schop geven. Volgens mij heeft nesting een probleem. Als een post laag wordt gemodereerd (-1 ofzo) dan lijken alle reply's, ook de heel hoog gemodereerde, mee te verdwijnen.Op zaterdag 23 februari 2002 17:27 schreef BackSlash32 het volgende:
Ik doe een
Ik zie 'm alleen met geen mogelijkheid in de draad terugkomen, al staat de post boven me wel diep genest, dan zou ik 'm zelfs op -1 toch moeten zien.
Dit maakt nested view wel heel beroerd.
bug?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ik zie 'm gewoon staan als reactie op http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=469542 > http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=469560Ik zie 'm alleen met geen mogelijkheid in de draad terugkomen, al staat de post boven me wel diep genest, dan zou ik 'm zelfs op -1 toch moeten zien.
Dat is toch logisch. Anders krijg je reacties te zien op een reactie die niet zichtbaar voor je is. Als je dat toch wilt kun je kiezen voor weergave in nested mode met 'negeer threads'.aag wordt gemodereerd (-1 ofzo) dan lijken alle reply's, ook de heel hoog gemodereerde, mee te verdwijnen.
Dit maakt nested view wel heel beroerd.
bug?
Was effe zoeken naar "negeer threads" (negeer draden). deze kun je namelijk niet in de preferences instellen. Dan heeft het ook niet zoveel zin om minimaal niveau in te stellen, want dan mis ik nog steeds de (zeldzame) +4 reacties, als deze een reply zijn op een wat lage gemodereerde post.Op donderdag 11 april 2002 12:55 schreef Femme het volgende:
Dat is toch logisch. Anders krijg je reacties te zien op een reactie die niet zichtbaar voor je is. Als je dat toch wilt kun je kiezen voor weergave in nested mode met 'negeer threads'.
affijn, geen bug maar een feature dus.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.