[fp] Deepnested Posting niet zichtbaar?

Pagina: 1
Acties:

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Topicstarter
Ik doe een posting in Dit draadje als reactie op deze post.

Screenie van post

Ik zie 'm alleen met geen mogelijkheid in de draad terugkomen, al staat de post boven me wel diep genest, dan zou ik 'm zelfs op -1 toch moeten zien.

Ook nog met Mozilla + IE + Opera geprobeerd, zelfde effect.. andere PC, Mozilla en IE, ook hetzelfde.
Netscape 4.77 geinstalleerd ( |:( jah... kejjenagaan), ziet 'm ook niet, is dus geen koekjes/cache probleem, want verse install.

WTH is going on?

[edit]
Vreemd, ik moet dus de reacties vanaf nivo 0 laten filteren om 'm wel te kunnen zien?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Op zaterdag 23 februari 2002 17:27 schreef BackSlash32 het volgende:
Ik doe een
Ik zie 'm alleen met geen mogelijkheid in de draad terugkomen, al staat de post boven me wel diep genest, dan zou ik 'm zelfs op -1 toch moeten zien.
Effe dit draadje een schop geven. Volgens mij heeft nesting een probleem. Als een post laag wordt gemodereerd (-1 ofzo) dan lijken alle reply's, ook de heel hoog gemodereerde, mee te verdwijnen.

Dit maakt nested view wel heel beroerd.

bug?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zie 'm gewoon staan als reactie op http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=469542 > http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=469560
aag wordt gemodereerd (-1 ofzo) dan lijken alle reply's, ook de heel hoog gemodereerde, mee te verdwijnen.

Dit maakt nested view wel heel beroerd.

bug?
Dat is toch logisch. Anders krijg je reacties te zien op een reactie die niet zichtbaar voor je is. Als je dat toch wilt kun je kiezen voor weergave in nested mode met 'negeer threads'.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Op donderdag 11 april 2002 12:55 schreef Femme het volgende:

Dat is toch logisch. Anders krijg je reacties te zien op een reactie die niet zichtbaar voor je is. Als je dat toch wilt kun je kiezen voor weergave in nested mode met 'negeer threads'.
Was effe zoeken naar "negeer threads" (negeer draden). deze kun je namelijk niet in de preferences instellen. Dan heeft het ook niet zoveel zin om minimaal niveau in te stellen, want dan mis ik nog steeds de (zeldzame) +4 reacties, als deze een reply zijn op een wat lage gemodereerde post.

affijn, geen bug maar een feature dus.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.