Help, ik zie door de drivers het bos niet meer!!!

Pagina: 1
Acties:

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Ja, het spijt me dit is eigenlijk een beetje zielige vraag.
Ik krijg dus vrijdag een nieuw systeem incl Geforce (Asus 6800 Pure) en aangezien ik zelf nog alles moest installen dacht ik kom laat ik eens op driver jacht gaan.

Nou is mijn vraag dus, welke drivers zijn het beste om die kaart aan de gang te krijgen?
Ik kom er echt even niet meer uit. Ik zie Detonator drivers, 3.-serie, 5.-serie drivers, asus heeft zelf nog iets staan waar geen nummer bijstaat....
Wie wil mij helpen plz?

En ik wil eigenlijk ook wel weten wat ik nog meer kan doen om mijn geforce maximaal te tweaken (software-matig).
Ik heb al een 'geforce-tweak-utility' op tweakers gezien en binnengehaalt maar als iemand nog iets weet.. graag.

Mijn dank is groot! (en ja ik geef toe, ik had gewoon beter moeten lezen op t.net maar ik volg hem nou gewoon niet meer)...

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:14
Mijn ervaring is dat de 3.75 van Asus en de 6.18 Detonator (reference drivers van nVidia) ongeveer even snel zijn. In 3DMark 2000 haal ik met beide drivers een waarde die normaal is voor mijn systeem, ong. 4700.

Dit op een Athlon 700 op een K7V, 128 MB PC133 en een V6800 Pure.

specs

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 21:52
ik gebruik de 5.33 van asus en ben er zeer tevreden over. Zou niet de 3.75 gebruiken, die werkt niet bij nfs5

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

Gebruik maar de 5.33 drivers van ASUS, nooit ellende mee. Altijd met die laatste nVidia Detonators meelopen wordt je op 'n gegeven moment ook zat. Kijk voor de laatste ASUS drivers trouwens altijd op de duitse (ja helaas) site www.asuscom.de .