Philips Breedbeeld TV probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1154

Topicstarter
Ouders hebben 5 jaar oude 63cm 50Hz Philips breedbeeld.

Recentelijk zien we uiterst links (in meerdere mate) en rechts een hele dunne blauwe streep, van 3 a 4 mm breed. Deze wordt soms ook rood.
Iemand een idee en oplossing?

Ik heb zelf een 8504 72cm 100Hz breedbeeld en heb even over de helft aan de linkerzijde een donkere zwarte band van ongeveer 7cm vertikaal lopen van boven tot onder. Indien ik helderheid beneden fabriekswaarde zet dan verdwijnt hij wel maar dan is het geheel wel errug donker.

Contrast staat op 45%.
Iemand een idee en of oplossing?

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-06 08:48
beetje off topic, maar valt me wel tegen van philips zeg.

Dit lijkt met echt niet zo op te lossen.
Doe even een search naar service modes. Caution though!!
je kan je tv ermee verneuken. dus lees je goed in.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 20:20

WiXX

Kijk uit malloot een...

Hmm vaag ik heb een philips breedbeeld 82cm 100 hz (ook al 5 jaar, het kan zelfs 6 zijn) maar tot nu toe geen enkel probleem mee gehad. Het enigste apperaat waarmee ik echt problemen heb is die versterket van philips dus ik ga maar aan de Denon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26642

Op zaterdag 23 februari 2002 16:55 schreef D.A.R.R.Y.L. het volgende:

Ik heb zelf een 8504 72cm 100Hz breedbeeld en heb even over de helft aan de linkerzijde een donkere zwarte band van ongeveer 7cm vertikaal lopen van boven tot onder. Indien ik helderheid beneden fabriekswaarde zet dan verdwijnt hij wel maar dan is het geheel wel errug donker.
Dit is normaal aan de ene kant houdt de beeldbuis sneller op als de andere kant, is bij mij ook zo, het geheel is nooit helemaal 100% gecentreerd. die zwarte verticale balk is geen beeldbuis meer en ik zie 't bij elke tv moet je maar eens goed oplettten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1154

Topicstarter
Nee man die band loopt nagenoeg net van het midden links. Dus niet aan de linkerkant