Toon posts:

Case hq48 a open

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He luitjes,

ik nieuw hiero, ik dacht bij me zelf dis wel een leuk forum om mn probleempjes zo of en toe even uit te leggen.

mijn probleem is dat ik een nieuwe kast gekocht heb, jaja de hq48 Aopen, leuk dinky maar als ik mn hele systeem er in bouw en het wilt opstarten dan gaat er iets goed mis.

Vlak voor dat ik windows (XP) in kom reboot hij zomaar, VAAAAG!!!!

maarja heb het nog een paar keer geprobeerd om te zien of het nou die ene keer was of dat hij het nog eens zo flikken, en ja hoor maakt niet uit hoe vaak ik het probeer hij doet steeds het zelfde.

Toen kwam ik op het idee dat het wel eens aan de voeding kon liggen. dus met dat ding helemaal naar de computerwinkel waarik hem gekocht had en 3 andere voedingen geprobeerd en nog steeds het zelfde probleem. |:(

het is dus duidelijk niet de voeding, ow ja en het is ook niet de ophanging van de mobo want heb alles al los gehad uit de kast en gewon zo aangesloten en laten draaien.
en als ik alles terug bouw in mn oude kast doet alles het weer normaal naja zeg!!!
:?

hehepfffff....wie weet wat hier aan de hand kan wezu,

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het kan ook aan Windows liggen. Even reinstallen?

Anders moet je nog even je voeding checken of je naam (shot cirquit) niet optreed :P

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:20
Draai eens zonder wat extra hardware duz alleen videokaart , geheugen, mobo, cpu , hd, floppy, kast.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 17:10 schreef Termi het volgende:
Draai eens zonder wat extra hardware duz alleen videokaart , geheugen, mobo, cpu , hd, floppy, kast.
Ja heb ik ook al gedaan toen ik mn computer naar die pc winkel bracht hielp ook niets

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

heb je beide op een geaard stopcontact gehad?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 17:16 schreef zandpaddo het volgende:
heb je beide op een geaard stopcontact gehad?
Nee eigenlijk niet ik heb op geen een van mn kasten oud en die nieuwe aopen een geaard stopcontact gehad...ik weet ook niet of toen ik hem naar de winkel bracht ze het daar op een geaard stopcontact hebben geprobeerd(ik denk het wel )

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ook een andere windows versie geprobeert? Gewoon win98 ofzow

Succes

Verwijderd

hmmz heb je p4 en geen p4 voeding gebruikt? kortom wat voor proc?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 18:27 schreef ForayNL het volgende:
hmmz heb je p4 en geen p4 voeding gebruikt? kortom wat voor proc?
Nee ik heb geen p4 ik heb een AMD athlon 900 Mhz
maar ik denk niet dat het wat uitmaakt want een kast is maar een kast , ik ik zei toch dat ik hem al een keer had terug gebouwd en toen was het over het heeft met de kast te maken.

kan het misschien liggen aan de schakelknoppen op de kast, weet je wel de zan en uit knoopen.??? |:(

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[ot]
Je webicon werkt niet. Verwijzen naar c:/blabla werkt niet.
Upload hem of naar GOT (niet groter zijn als 10kb) of naar je eigen webspace.
[ot]

Sorry viel me even op. :)

Ik zou ook even een andere windows versie proberen als ik jou was. Win98 doet soms wonderen.

Waar stopt ie precies met laden, kan je ook niet in safe mode komen? Heb je windows al een keer helemaal kaal geinstaleerd? Dus alleen cpu, 1 reepje geheugen en je videokaart misschien loopt er ergens iets spaak bij het laden van drivers.
Pagina: 1