Toon posts:

[php] loos - werkt gewoonweg niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik sommige PHP files op m'n server zet en ze dan ga bekijken in IE 5 dan krijg ik dit soort errors:
------------------------------------------------------------
Warning: fopen("users.dat", "a") - Permission denied in /mnt/host-users/deforce/chatting.php3 on line 80

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /mnt/host-users/deforce/chatting.php3 on line 81

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /mnt/host-users/deforce/chatting.php3 on line 82

Heeft iemand een idee wat ik moet doen? Ik krijg het gewoon niet voor mekaar. }:O

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
ff alles cmod 666 of 777 (gevaarlijker) doen?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Permission denied
:X

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

files chmodden zoals al gezegd is, of de owner van de files wijzigen, dus dat je webserver owner ervan is.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 16:53 schreef DarthRaider het volgende:
files chmodden zoals al gezegd is, of de owner van de files wijzigen, dus dat je webserver owner ervan is.
Voor de duidelijkheid, ik snap er nog helemaal geen reet van. Hoe kun je de owner veranderen? Ik heb net HTML en CGI onder de knie, maar dat PHP vind ik nog lastig hoor!

Dennis :'(

• drikus
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-03 07:18
Met een FTP pakketje kan je dat dan zoals smartftp,flashfxp, etc. Zoek ff naar het chmod commando en dat over de dirs en files heen laten lopen

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 08:39 schreef dennisdg het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid, ik snap er nog helemaal geen reet van. Hoe kun je de owner veranderen? Ik heb net HTML en CGI onder de knie, maar dat PHP vind ik nog lastig hoor!

Dennis :'(
welk programma gebruik je om te ftp'en ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 08:58 schreef de-emotie-man het volgende:

[..]

welk programma gebruik je om te ftp'en ?
Gewoon WS_FTP, want tja bij CGI werkt dat gewoon goed met het CHMODDEN naar 755. Echter krijg ik op dezelfde manier met CHMOD(777 / 666) m'n PHPtjes niet aan de praat.
|:(

(8> Dennis, THNX FOR ALL YOURE SUPPORT PEOPLE!!!!

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 16:43 schreef dennisdg het volgende:
Warning: fopen("users.dat", "a") - Permission denied in /mnt/host-users/deforce/chatting.php3 on line 80
De rechten van users.dat staan dus fout, die moet je op 666 zetten.
Pagina: 1