Ik heb geruime tijd een probleem gehad met mijn Radeon 8500 adapter. Wat ik ook probeerde ik bleef een zwart wit beeld zien op mijn TV. Nou heb ik die kaart op de HCC gekocht in een zogenaamde "Static Bag", er zat geen S-video naar Composiet kabeltje bij terwijl ik eigenlijk niet zonder composiet kan (gebruik een Marmitek om het signaal over te zetten en deze is alleen in composiet) In de tussentijd heb ik heel wat s-video naar composiet kabels versleten: sommige werken helemaal niet terwijl andere aleen Z/W beeld gaven. Ik heb alle truuks uit de TV-out FAQ toegepast (zelfs een apart kabeltje in elkaar gesoldeerd zoals aangegeven op tvtool.de) niets werkte. 
Alles totdat ik een gevraagd advertentie plaatste op tweakers.net met de vraag: originele Radeon 8500 s-video naar composiet kabeltje gevrragd. Deze oproep werd beantwoord door Harry die me (voor nop !!
) een originele kabel leverde. En ra ... ra ... hij doet het !
Harry bedankt !
Misschien iets voor de TV-out FAQ ?? (hier werd ik naar mijn idee steeds te vaak (onterecht) naar terug verwezen.
Greetings,
Alles totdat ik een gevraagd advertentie plaatste op tweakers.net met de vraag: originele Radeon 8500 s-video naar composiet kabeltje gevrragd. Deze oproep werd beantwoord door Harry die me (voor nop !!
Harry bedankt !
Misschien iets voor de TV-out FAQ ?? (hier werd ik naar mijn idee steeds te vaak (onterecht) naar terug verwezen.
Greetings,