Toon posts:

Kosten (iR) internetten...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat de kosten zijn bij Libertel (met een libertel 240 abbo) voor het internetten met je phone (op laptop via IR) ??

Is dit gewoon normaal tarief, alsin.. van je belbundel ? of wordt hiervoor een ander tarief gerekend ?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
normaal tarief.
alleen het inbellen gaat allemaal via een speciaal ISP inbelnummer en dat is alleen toegankelijk voor KPN abbonees.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Op zaterdag 23 februari 2002 16:41 schreef jadjong het volgende:
normaal tarief.
alleen het inbellen gaat allemaal via een speciaal ISP inbelnummer en dat is alleen toegankelijk voor KPN abbonees.
je kan bij elke isp met een gsm inbellen hoor.

telfort gebruikt iig de belbundel maar ik geloof dat libertel (iig vroeger) een apart data tarief had.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:24
Libertel nu dus nog steeds. Vandaar dat ik overstap op Telfort of op Dutchtone, daar is het wel included in de bundel ...

-

Verwijderd

Libertel gebruikt gewoon de belbundel. Ik heb een gespecificeerde rekening en daar staat niets apart bij voor DATA verkeer ofzo.
Alleen het gaat allemaal zo traag. :r

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:24
Op donderdag 14 maart 2002 19:02 schreef Taxidriver het volgende:
Libertel gebruikt gewoon de belbundel. Ik heb een gespecificeerde rekening en daar staat niets apart bij voor DATA verkeer ofzo.
Alleen het gaat allemaal zo traag. :r
Dit is gelul. Ik heb diverse malen met libertel/vodafone gesproken (zowel met de particuliere als met de business desk) en dataverkeer is niet included.

Ik heb nu een telfort abonnement en daar is het bij inbegrepen.

-

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Wij hebben een business abo bij Libertel. Weet niet precies welke, maar als ik via GSM inbel dan wordt het data tarief berekend.

Vandaag geen signature

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Je betaald gewoon dezelfde kosten als mobiel bellen. (Dus veel per minuut.)

Volgens mij zijn die data abonnementen alleen als je een GPRS abonnement hebt of zoiets.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1