Toon posts:

Aan maar meteen ook weer uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een kabel van de sub-out van m'n pc-speakers naar de tape-in van m'n versterker geleid. Speakers aan, versterker aan.. meteen versterker weer uit (vanzelf). En aan gaat-ie niet meer.

Is-ie nu echt opgeblazen of is het euvel ergens anders te vinden.

(ps het is niet zo heel erg als-ie het nooit meer doet, het was geen aanschaf maar een erfenis..)

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 13:04
wat je hier dus aan het doen bent, is alleen het sub geluid weer naar je versterker sturen.
Echter aan die sub out moet een actieve subwoofer. Deze link is dus super onlogisch raar en gaat niet werken.
maar in principe is dit een beveiliging van je versterker en moet ie het weer doen als je die sub op de tape-in eraf haalt. Werkt dat niet, dan is er een zekeringtje gesmoked.
Nog geen groot probleem. ff een nieuwe halen bij de electro boer.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 15:24 schreef menn0 het volgende:
wat je hier dus aan het doen bent, is alleen het sub geluid weer naar je versterker sturen.
Echter aan die sub out moet een actieve subwoofer. Deze link is dus super onlogisch raar en gaat niet werken.
Ach, ik ben een n00b op dit gebied, maar zeker willing to learn. Maar voor zover ik had begrepen is een subwoofer een grote driver met een versterker eraan. Of is het een heel ander type versterker dan een tuner/versterker/cassettedeck uit 1970?