PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Verwijderd
Ik heb dat ding zelf ook en hij crasht tamelijk VAAK 
CTRL-Tab Pijl naar links is volgensmij halve reset
CTRL-Tab Pijn naar rechts is tijdelijke reset
meestal doet hij het daarna dan wel
ik hoop dat ik de goeie koppelingen heb gedaan. Dit moet je doen zodra 'NOKIA 9110' dat begin scherm in beeld komt..eerst de batterij eruit halen.. en dan erin doen.. en dan snel het intypen
CTRL-Tab Pijl naar links is volgensmij halve reset
CTRL-Tab Pijn naar rechts is tijdelijke reset
meestal doet hij het daarna dan wel
ik hoop dat ik de goeie koppelingen heb gedaan. Dit moet je doen zodra 'NOKIA 9110' dat begin scherm in beeld komt..eerst de batterij eruit halen.. en dan erin doen.. en dan snel het intypen
Geweldig toch, die moderne mobiele telefoons.. Volgens mij is Windows tegenwoordig nog stabieler dan menig gsm, als ik zo de regelmatig langskomende berichten over vastlopende/crashende telefoons (en mijn eigen ervaringen op dat gebied
) zie... Maar ja, Windows heeft er ook jaren over gedaan om zo stabiel te worden als het nu is, dus misschien dat we over een jaar of 5 weer eens foutvrije gsm's hebben.
De eerste computers liepen volgens mij niet vaak vast, en de eerste GSM's ook niet. Het zijn de applicaties die die dingen vast laten lopen.Op zaterdag 23 februari 2002 18:53 schreef jasjenl het volgende:
Geweldig toch, die moderne mobiele telefoons.. Volgens mij is Windows tegenwoordig nog stabieler dan menig gsm, als ik zo de regelmatig langskomende berichten over vastlopende/crashende telefoons (en mijn eigen ervaringen op dat gebied) zie... Maar ja, Windows heeft er ook jaren over gedaan om zo stabiel te worden als het nu is, dus misschien dat we over een jaar of 5 weer eens foutvrije gsm's hebben.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?