Toon posts:

K7S5A Mobo vraag/verzoek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand met een ECS K7S5A mobo mij een plaatje of een schema kunnen posten waarin ik kan zien hoe ik de powerknop, de reserknop, de hdd led en de speaker moet aansluiten. Ik heb namelijk dit moederbord van iemand overgekocht, maar die heeft de handleiding thuis laten liggen. Die kan hij pas volgende week meenemen en ik wil het systeem nu natuurlijk al gebruiken.

Verwijderd

Als je binnen het uur de benodigde info nog niet hebt zeul ik wel ff met m'n scanner.

Verwijderd

er staat op het mobo hoe je dit kan aansluiten!

|:( |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 14:33 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
er staat op het mobo hoe je dit kan aansluiten!

|:( |:(
Ik kan alleen de hdd led op het moederbord terugvinden, die heb ik nu inderdaad

Verwijderd

goed kijken, ik kan me haast niet voorstellen dat het er niet (al dan niet heel klein) opstaat.
Verder kan je het gewoon proberen hoor, er kan niets fout gaan. Hoogstens als je op de power on drukt je een reset krijgt :P

Verwijderd

Topicstarter
hmm nou oke, dan ga ik maar eens iets proberen

Verwijderd

na een 3 minuten googlen met me KCMA Basic kwam ik deze link tegen :) http://205.158.63.158/manual/k7s5a.zip

Verwijderd

Topicstarter
oke thanx werkt nu, alleen nu heb ik een ander probleem. Het bordje werkt alleen met sd-ram, niet met DDR in combinatie met mijn Duron 800. Maar ik zal eens gaan zoeken of daar iets over bekend is, want volgens mij moet dat toch gewoon gaan?

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 21:09
Probeer ze eens goed aan te drukken of opnieuw te plaatsen. Het kan ook zijn dat hij een bepaald merk/type niet slikt..

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 23 februari 2002 16:35 schreef Koffiefilter het volgende:
oke thanx werkt nu, alleen nu heb ik een ander probleem. Het bordje werkt alleen met sd-ram, niet met DDR in combinatie met mijn Duron 800. Maar ik zal eens gaan zoeken of daar iets over bekend is, want volgens mij moet dat toch gewoon gaan?
k7s5a is heel kritisch met RAM
vooral geen ddr/sdr mixen en ook in welk slot ie zit blijkt nogal eens uit te maken, ook natuurlijk goed aandrukken ja

maar waarschijnlijk vind ie je merk ram gewoon niet leuk
bekend k7s5a kwaaltje, samen met psu geval

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad ik heb hem in het andere DDR slot gestoken en nu werkt ie:)

• VeldKoe
  • Niet online
* VeldKoe is blij iets nuttigs gedaan te hebben vandaag :D
dat is mooooi

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 22:54

Malebolgia

Move, or be moved

ik heb mijn ledjes volgens het MOBO en gebruiksaanwijzing aangesloten, alleen zie ik nu nog steeds nix aan m'n kast :(
iemand enig id hoe dit komt?

"People should know when they're conquered..."

Verwijderd

Stekkertje omdraaien. ;)

Verwijderd

Voor alle duidelijkheid:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014490920

:)

• VeldKoe
  • Niet online
Op zaterdag 23 februari 2002 19:51 schreef Malebolgia het volgende:
ik heb mijn ledjes volgens het MOBO en gebruiksaanwijzing aangesloten, alleen zie ik nu nog steeds nix aan m'n kast :(
iemand enig id hoe dit komt?
HEEL goed kijken
ik dacht eerst ook dat ik et goed had aangesloten
stiekem toch niet
stekkertjes omdraaien zoals al eerder is gezegd
op die kleine zwartje stekkertjes zie je op de achterkant een heel klein driehoekje dat omhoog wijst, die moet komen op de + van het gedeelte op het moederbord waar je dat desbetreffende stekkertje op aan moet sluiten
probeer maar een beetje, kan geen kwaad (terwijl ie uit is natuurlijk)
Pagina: 1