Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Even google gebruiken mistaat niemandOp zaterdag 23 februari 2002 14:28 schreef seilander het volgende:
Ik zoek een database voor op de epoc. Ik kan er geen vinden op internet.. Het kan toch niet zo zijn dat ik er geen opslag als database kan doen?
Kan iemand me hiermee helpen?
http://pdacentral.planetmirror.com/epoc.html
Oke, ik heb al gekeken naar een aantal van zulke sites.. er is in principe veel van die handel te vinden, maar ik zoek een mooie, open db, die ik kan aanroepen met een applicatie. Heeft iemand hier ook misschien persoonlijk ervaring mee?
Je zou IBM DB2 Everyplace kunnen proberen.
Heb je hier ervaring mee? Ik heb nog niet echt kunnen kijken enzo, maar over het algemeen is de handel van IBM wel redelijk groot... En dat past dan niet op een Handheld..
Bovendien vraag ik me ook af, of iemand hier ervaring met EPOC heeft, in de zin van het benaderen van DB's.. Ik neem namelijk niet aan dat er voor EPOC ook een ODBC is..
Ik neig hier een beetje mee naar /14, maar ja.. daar kan ik ook niks aan doen. Ik wil wel een db forum, maar die krijg ik toch niet...
Bovendien vraag ik me ook af, of iemand hier ervaring met EPOC heeft, in de zin van het benaderen van DB's.. Ik neem namelijk niet aan dat er voor EPOC ook een ODBC is..
Ik neig hier een beetje mee naar /14, maar ja.. daar kan ik ook niks aan doen. Ik wil wel een db forum, maar die krijg ik toch niet...
Er is hier niemand die ervaring heeft met EPOC?
Pagina: 1