[php] smilies tellen.

Pagina: 1
Acties:

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:52
Hoi,
ik heb ooit een script gemaakt dat smillies in een text omzet naar plaatjes, maar nu heb ik een probleem er zijn van die grappenmakers die zetten 1000 smilies niet, hoe tel ik het aantal smilies in de text? zodat ik bij een aantal smilies kan doen dat hij hem niet meer add

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Martink, na een search op je username lijkt het net alsof je hier alleen komt om voor elk simpel (?) probleempje een nieuw topic te openen.

Dit topic ook weer. Had je de quickstart en/of Faq gelezen dan had je gezien dat we toch wel willen dat je minimaal al iets bedacht hebt.

Smilies tellen kan je met forloops/whileloops doen en/of beperkingen aan de functies stellen die de replaces uitvoeren.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gewoon een array maken met de smiles erin. Dan een Ubound uitvoeren erop, en je ziet de hoeveelheid smiles.
* Blue-eagle weet alleen niet of ubound ook in PHP werkt.

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:52
Op zaterdag 23 februari 2002 14:25 schreef ACM het volgende:
Martink, na een search op je username lijkt het net alsof je hier alleen komt om voor elk simpel (?) probleempje een nieuw topic te openen.

Dit topic ook weer. Had je de quickstart en/of Faq gelezen dan had je gezien dat we toch wel willen dat je minimaal al iets bedacht hebt.

Smilies tellen kan je met forloops/whileloops doen en/of beperkingen aan de functies stellen die de replaces uitvoeren.
Ehm sorry :'s
lijk wel een klein kind die niks weet