Ik heb nu een geforce2 GTS 32mb. Ik kan hem ruilen tegen een mx440 met een meerprijs van 20 euro, is die mx440 nou sneller dan mijn geforce2 GTS?? het is trouwens een Asus V7700.
Hint: Gebruik de search, dit is al zo vaak langsgekomen, op dit topic komt geheid een slotje.
Maar omdat ik heel aardig ben: Tom's Hardware reviewt Geforce4 Ti en MX kaarten
Maar omdat ik heel aardig ben: Tom's Hardware reviewt Geforce4 Ti en MX kaarten
Verwijderd
een woord GTS
edit:
sorry was weer es te snel met lezezn ik dacht dat er stond geforce 2 mx. ik denk dat dan toch de gefoce 4 mx sneller is
sorry was weer es te snel met lezezn ik dacht dat er stond geforce 2 mx. ik denk dat dan toch de gefoce 4 mx sneller is
Verwijderd
Ik zou zeggen een GF4 MX omdat die wat meer technieken in huis heeft, hoewel de Gf2 GTS een hogere core clock, fillrate en memory bandwidth heeft. De hierboven gegeven link is ook een goede.
Ja op Tomshardware had ik al gekeken, maar daar staat een geforce2 TI en die draait op een hogere mem/core. Ik heb namelijk de standaart geforce 2GTS met core:200/mem:333.
En ik krijg mijn mem nie hoger als 366...
Daarom vroeg k t ef na
En ik krijg mijn mem nie hoger als 366...
Daarom vroeg k t ef na
Verwijderd
Voor die 20 euro kan je best switchen naar die GF4MX...heb je trouwens een deluxe versie van de Asus? Die waren destijds best prijzig.. 4MX is beduidend sneller dan de GTS alleen al door de memory architectuur. Voor de rest is die 4MX gelijk, kan ook geen nature en pixel shaders draaien....
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()