[upc/chello] heel vaag

Pagina: 1
Acties:

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08 23:25
roflmao

krijg net een brief binnen van UPC (m'n ouders hebben dus upc digital aangevraagt enzo).

brief is gedateteert op 22 februari 2002. ze zeggen dat ze 22 februari tussen 8 en 12 hun upc product komen installeren (ze zijn dus niet gekomen). dus ik denk "das van upc digital". zit er een tweede brief achter en er staat op. "U hebt zich zojuist aangemeld als nieuwe chello breedband abbonee. Bewaar deze brief goed en u kunt een gratis headset krijgen" ofzo. en daaronder zit een boekje met de algemene voorwaarden van chello.
waar slaat dit op :? :D

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

UPC=vaag..dat je ouders uberhaupt Digital wilt nemen (werkt bij 9 van de 10 mensen niet) LEF :)
Zou gewoon effe bellen met die UPC lui en vragen hoe het zit, gemaakte afspraken voor installatie kunnen ze zien.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Zou gewoon effe bellen met die UPC lui en vragen hoe het zit, gemaakte afspraken voor installatie kunnen ze zien.
Effe bellen zal waarschijnlijk niet gaan. Die helpdesk waar ik in iedergeval wel eens mee bel is namelijk neit echt bereikbaar. Maar misschien is dit een andere helpdesk?!

Misschien is een mailtje sturen een betere oplossing?!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Dit is geen zaak voor een helpdesk en mailen naar UPC? Daar kom je nooit doorheen :)
Probeer 0800 1424 voor zolang dat nummer nog werkt. Als de klantenservice tenminste bereikbaar is in het weekend?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 21:14
Bel om 23:24 s'avonds :), en na 3x heb ik iemand te pakken :D.

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 14:40 schreef Dingz0r het volgende:

[..]

Effe bellen zal waarschijnlijk niet gaan. Die helpdesk waar ik in iedergeval wel eens mee bel is namelijk neit echt bereikbaar. Maar misschien is dit een andere helpdesk?!

Misschien is een mailtje sturen een betere oplossing?!
Als ik bel en het gaat om iets belangrijks en ik heb geen zin in 3 uur wachttijd bel ik de administratie ofzo en zeg ik: mag ik misschien van u de afdeling technische dienst en als ze dan zeggen nee zeg ik: IK EIS VAN U DE TECHNISCHE dienst tada! de technische dienst is daar :) :) :).

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08 23:25
wat is het nummer van de administratie dan :? :P

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:03

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

neem een scholtel :)

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

Bel 0800-1UPC (0800-1827), dan krijg je de sales afdeling van UPC. Deze zijn gewoon te bereiken doordeweeks. Niet om 23:24, want dan krijg je een extern bureau aan de lijn. Deze mensen van sales kunnen precies alle afspraken nagaan, afspraak annuleren, verschuiven etc.
Pagina: 1