Toon posts:

DV-out naar coax ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce 2 MX400 videoplank met DV-out en nu wilde ik die mooi gedownde filmpjes wel een op me TV bekijken.
Het is een oude TV,zonder scartaansluiting,alleen een coax.

Nu wilde ik vragen of iemand een weet of het mogelijk is om mijn DV-out uitgang op mijn videoplank, door middel van een stekker of soort van trafo, naar mijn TV te leiden, coax.??

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Tv-out bedoel je. Die kastjes bestaan. Zaten vaak bij oude videocamera's en spelcomputers. Bij een electronica zaak kunnen ze je vast verder helpen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:33

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Nou volgens mij is een Geforce4MX 440 gewoon een hoger geklokte Geforce2 GTS. Hij loopt namelijk op 275 Core snelheid en het geheugen op 400MHz. De kaart heeft niets maar dan ook niets te maken met de Geforce 3 en 4. En heeft zover ik weet ook niet een andere core als de Geforce 2. Maar aangezien deze kaart hoger geklokt is dan de Geforce2 GTS is deze dan ook sneller.

Maar als ik het mis heb wil ik het graag horen.

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:33
Op zondag 24 februari 2002 10:22 schreef PMS het volgende:
Nou volgens mij is een Geforce4MX 440 gewoon een hoger geklokte Geforce2 GTS. Hij loopt namelijk op 275 Core snelheid en het geheugen op 400MHz. De kaart heeft niets maar dan ook niets te maken met de Geforce 3 en 4. En heeft zover ik weet ook niet een andere core als de Geforce 2. Maar aangezien deze kaart hoger geklokt is dan de Geforce2 GTS is deze dan ook sneller.

Maar als ik het mis heb wil ik het graag horen.
Huh? |:( , wat wil je daar mee zeggen, het gaat hier vlgns mij niet echt om een gf4 ofzow, maar om een convertor voor comp. naar coax???

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Met dv bedoel je s-video neem ik aan, hier
kan je Afbeeldingslocatie: http://www.tvtool.de/jpgs/cableguide/svhs_adr_bt869.jpg dit schema vinden om van s-video naar tulp te gaan en dan kan je uhm zo in je video pluggen of er nog een andere omzetter naar coax, zal nog ff kijken waar je die kan kopen.

heb ff gekeken http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0209060930979252440&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=269&TK_PAR[MEDIUM]=89 kan je dus dit kassie bestellen om naar coax te gaan.

zo ziet dat kassie er trouwens uitAfbeeldingslocatie: http://image.conrad.nl/pix/116/MX/116530M2.JPG

Dit was het denk ik 8-). sterkte!

Verwijderd

Dusss, Ik ga voor deze meneer zoeken en denken en wat krijg je.
Stank voor dank... wor hier een beetje moe van.

Meneer mechtron kan toch wel even antwoorden/bedanken/commentaar geven of is dat weer teveel gevraagd...

|:( laatste keer dat ik wat voor hem opzoek.

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 22:15 schreef GloriX het volgende:
Dusss, Ik ga voor deze meneer zoeken en denken en wat krijg je.
Stank voor dank... wor hier een beetje moe van.

Meneer mechtron kan toch wel even antwoorden/bedanken/commentaar geven of is dat weer teveel gevraagd...

|:( laatste keer dat ik wat voor hem opzoek.
Nou ik wil je dan in iedergeval wel bedanken, ik had deze informatie namenlijk nog niet

Verwijderd

Geen dank hoor :P

Heb ik gelukkig nog iemand kunnen helpen.
Pagina: 1