Geheugen Kaput?

Pagina: 1
Acties:

• PLozekoot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01 20:10
Hoi,

Ik zit hier al een aantal weken met dit probleem:

* De computer zet telkens bij reboot oude registerinstellingen terug. Soft/Hardware installeren gaat dus vrij moeilijk en als het lukt is het na een reboot weg!

* Als ik soms na een reboot word of zow wil draaien begint hij gelijk te zeuren van : " Onvoldoende geheugen beschikbaar voor deze toepassing, sluit alle andere programma's af en probeer het opnieuw" :( Ik draai dan vrijwel nix in de achtergrond en heb 128 mb geheugen.. zou zo toch moeten kunnen of niet?

* Vaak chrasht word of zow systematisch, om de zoveel minuten geeft hij zo'n leuke windowsfoutmelding.. Werken in word gaat dus niet:r

Ik vroeg me af of dit alles aan het geheugen ligt. Ik heb 128 mb en draai windows 98. Op zich zou het toch moeten kunnen :? ? alvast bedankt voor het helpen. Moet ik nieuw geheugen kopen of ligt het ergens anders aan?

Verwijderd

Als je wilt weten of het aan je geheugen ligt, draai dan eens doc-memory! Is een perfect diagnostisch hulp programmatje. http://www.simmtester.com succes!!

• PLozekoot
mm jah thnx voor je tip :)

MATS + = FAIL
MARCH B = FAIL
MARC C- = FAIL
Checkerboard = FAIL

kan je mij misschien vertellen wat dit betekent :)?

Verwijderd

UUUHHHHH :? :+

Hoogste tijd om van je hoeven te komen dus en naar de computerboer te sjeezen, lijkt me een fijne zaterdag middag besteding! Succes met je nieuwe repen, en vergeet ze niet te testen hé, je weet maar nooit :9

Verwijderd

idd, hoog tijd voor nieuwe dimms :P
Die oude is echt gaar

• PLozekoot
lol dus om het maar even netjes te stellen.....die oude is zo verrot als maar zijn kan :D?

• PLozekoot
jah hij doet die shit sinds dat de win XP install met geheugendumps aan kwam zetten :r

Hoe kabn dat eigenlijk dat dat geheugen sins win XP installatie zo doet? voorheen nergens last van gehad......
WIN XP install is overigens niet gelukt, kreeg bij nog 5 minuten geheugendump en tsja toen toch maar weer 98 erop :D

• PLozekoot
heren hoe kommet nou dat die zooi zo 123 kaput is :?
Pagina: 1