Toon posts:

Nieuw product van creative, nog nergens te koop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014468108

Zie ook hier:

http://www.americas.creative.com/products/product.asp?maincategory=195&category=195&product=251

Het gaat dus om een vet mooie externe 5.1-surroundoplossing via de usb-poort. Wat ik een beetje lullig vind is dat je hem hier in Europa nog nergens tegenkomt, en dat het bestellen in de VS wel onmogelijk lijkt. Ik wil hem! Heeft iemand al bruikbare reviews over het speeltje gezien? Waar kun je hem eventueel bestellen, of is dit een geval van geduld is een schone zaak.

• Vjenne
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-07 22:34
[iet wat overdreven]
Kost wat maar dan heb je ook wat. Crisis 149,99 dollar!!! Als dat dus in ons kikkerlandje komt met al die extra kosten mag je er bijna een extra hypotheek voor opnemen.
[/iet wat overdreven]

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Koop dan gewoon een budget 5.1 versterker.. vast nog beter ook.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 15:27 schreef tbusquet het volgende:
Koop dan gewoon een budget 5.1 versterker.. vast nog beter ook.
Ik wil nou eenmaal dit apparaat, em wel hierom: Je hebt geen interne geluidskaart meer nodig, en die heb je bij een budget 5.1 versterker wel nodig

Verder weet ik niet waar je de kreet vast nog beter ook nou op baseert, of heb je niet in de gaten dat dit een voor-apparaat is? Er moet nog versterking achter.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op zaterdag 23 februari 2002 15:53 schreef aad123 het volgende:

[..]

Ik wil nou eenmaal dit apparaat, em wel hierom: Je hebt geen interne geluidskaart meer nodig, en die heb je bij een budget 5.1 versterker wel nodig

Verder weet ik niet waar je de kreet vast nog beter ook nou op baseert, of heb je niet in de gaten dat dit een voor-apparaat is? Er moet nog versterking achter.
Ja, een goedkoop gemaakte DD decoder..
En dan koop je dus beter een Yamaha DD versterker bij Richersounds voor 190 euro.

Bovendien zeg je dat hij nog niet leverbaar is hier.. Wat wil je dan dat mensen hier gaan zeggen ? Mail creative zou ik zeggen.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Veel producten komen nu eenmaal eerder in de VS uit dan in Europa... Gewoon nog 1 tot 2 maandjes wachten...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 16:47 schreef Lecram het volgende:
utfs

http://www.tweakers.net/nieuws/19975
Thanks, maar het is toch werkelijk van de schandalige dat je hier in Nederland altijd maar moet wachten tot de hardware-boeren hun verouderde rommel hebben opgeruimd, want daar komt het volgens mij gewoon op neer.

Verwijderd

Ik zou zoiets zwaar afraden.
Geluid via de USB vreet systeembronnen, en ik denk dat je ook in de problemen kan komen met je USB-bronnen als je nog andere USB-apparaten wil aansluiten

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Beetje PC heeft tegenwoordig toch minimaal 4 USB poorten.
Toch handig als je je sound op je notbook wil meenemen.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 februari 2002 18:35 schreef Lecram het volgende:
Beetje PC heeft tegenwoordig tog minimaal 4 USB poorten.
Toch handig als je je sound op je notbook wil meenemen.
DIe geluidskaart is groter als je laptop. Die neem je echt niet mee hoor

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 13:30
Op zaterdag 23 februari 2002 15:55 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Ja, een goedkoop gemaakte DD decoder..
En dan koop je dus beter een Yamaha DD versterker bij Richersounds voor 190 euro.
Ja, als *dat* zou kunnen.. die zijn op. Kut, maar waar.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 22:13

4POX

Everybody is wired

Eeeuh, Kan ik nergens vinden.. Maar is het USB 1.1 of USB 2.0 ? Zit namelijk superveel verschil tussen

AKA Rinkel weblog

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zaterdag 23 februari 2002 22:22 schreef 4POX het volgende:
Eeeuh, Kan ik nergens vinden.. Maar is het USB 1.1 of USB 2.0 ? Zit namelijk superveel verschil tussen
usb 1.1 is hij.

39

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 17:34 schreef TweakGuy het volgende:
Ik zou zoiets zwaar afraden.
Geluid via de USB vreet systeembronnen, en ik denk dat je ook in de problemen kan komen met je USB-bronnen als je nog andere USB-apparaten wil aansluiten
Dat is in mijn idee niet logisch, de usb-poort dient in dit geval alleen om het signaal door te geven, de omzetting vindt in het kastje plaats. Volgens mij zou het zelfs nog eens zo kunnen zijn dat er minder systeembronnen dan met een interne geluidskaart worden gebruikt, maar als iemand mij kan uitleggen dat het anders zit, graag.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 22:13

4POX

Everybody is wired

Op zondag 24 februari 2002 15:51 schreef aad123 het volgende:

[..]

Dat is in mijn idee niet logisch, de usb-poort dient in dit geval alleen om het signaal door te geven, de omzetting vindt in het kastje plaats. Volgens mij zou het zelfs nog eens zo kunnen zijn dat er minder systeembronnen dan met een interne geluidskaart worden gebruikt, maar als iemand mij kan uitleggen dat het anders zit, graag.
Een geluidskaart kan als die in de pci bus zit rechtstreeks de cpu en het geheugen aanspreken. Maar nu zit er een USB controller tussen. Dus ik ben bang dat dit iets meer resource gaat kosten. Maar aan de andere kant ben ik wel erg benieuwd naar dit kastje. Ook vanwege het feit dat die standalone kan werken. Dus tussen een dvd speler en een luidspreker setje.

Dus waar blijven die (echte) reviews van dit bakje :D

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1