Sennheiser RS 6 draadloos op FM, goed of niet?

Pagina: 1
Acties:

• ZuzZoo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-07-2023

ZuzZoo

Hoera een zoontje! Joao-Rese!!

Topicstarter
Hoi,

ik kan een Sennheiser RS 6 2ehands kopen.
Hij ziet er goed uit ahv een foto. Jammer genoeg kan ik hem niet eerst beluisteren alvorens te kopen. Kan wel maar dan ben ik een behoorlijke geld kwijt aan reiskosten. En als ie dan tegenvalt is dat zonde :)

Dus wie heeft hem en kan mij hierover meer berichten?

EN jah ik heb gezocht maar de rs 6 kwam niet ter sprake of dan moet ik in een topic dat wel 40 pagina's bevat net dat ene regeltje gemist hebben!

Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

• ZuzZoo

ZuzZoo

Topicstarter
DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

shit jongen!

Waarom zijn er altijd van die zogenaamde bijdehande tweakers die zo moeten reageren????
Tuurlijk heb ik dat gedaan!!!

Maar dat zijn allemaal engelse sites. Mijn engels is voortreffelijk maar ik prefereer liever de opmerkingen en ervaringen van tweakers hier op tweakers.net! DUH!

Sjeetje zeg...of heb je bij alle soortige topics zoals ik heb geopend ook zo een opmerking/startzin gemaakt?
Ipv dat je een beetje helpt!?

sjeetje minna zeg!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 18:48

-Stef-

Slainthe!

Misschien staat er een review van op http://www.audioreview.com. Even gekeken voor je maar je valt buiten de boot.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• ZuzZoo

ZuzZoo

Topicstarter
and by the way: zulke reviews en opmerkingen op sommige sites op produkten kun je gewoonweg niet vertrouwen!!!!
Vaak/Meestal zijn dat gewoonweg neppe reviews van lezers gewoonweg omdat die lezers niet bestaan! Die mensen die een review/opmerking geven zijn vaak zelf te werkzaam bij die fabrikant of website die het publiceert. Hoe denk je dat sommige websites aan geld komen? Door reklame te maken!

Dus daarom vraag ik het hier op tweakers.net zodat ik er zeker van ben dat de opmerkingen en reviews 100 neutraal en individueel gericht zijn.

EN als het even kan: ga bij al die andere soortige topics net zoals ik hier geopend hebt ook effe zo een zin zetten: heb je al bij google gekeken?

:?

• -Stef-
  • Laatst online: 16-08 18:48

-Stef-

Slainthe!

Op zaterdag 23 februari 2002 22:24 schreef ZuzZoo het volgende:
and by the way: zulke reviews en opmerkingen op sommige sites op produkten kun je gewoonweg niet vertrouwen!!!!
Vaak/Meestal zijn dat gewoonweg neppe reviews van lezers gewoonweg omdat die lezers niet bestaan! Die mensen die een review/opmerking geven zijn vaak zelf te werkzaam bij die fabrikant of website die het publiceert. Hoe denk je dat sommige websites aan geld komen? Door reklame te maken!

Dus daarom vraag ik het hier op tweakers.net zodat ik er zeker van ben dat de opmerkingen en reviews 100 neutraal en individueel gericht zijn.

EN als het even kan: ga bij al die andere soortige topics net zoals ik hier geopend hebt ook effe zo een zin zetten: heb je al bij google gekeken?

:?
Zit je nou tegen mij te schreeuwen? :?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• ZuzZoo

ZuzZoo

Topicstarter
nee op de 1e poster!

• Tacoos
  • Laatst online: 23:57

Tacoos

i am i

Ik denk dat je dit beter in Audio, video en Hifi had kunnen vragen.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Pagina: 1