Toon posts:

Operation Flashpoint: Resistance aangekondigt

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 329 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er is een nieuwe expansion pack voor Operation Flashpoint aangekondigt.
Hier het artikel.
Operation Flashpoint : Resistance is going to expand the Flashpoint universe this summer, introducing a completely new and enormous environment with remarkable high-resolution graphics.

The new campaign included in the expansion forms a prequel to the original games plot and is set several years before Operation Flashpoints Cold War hit crisis point. Operation Flashpoint : Resistance casts the player as Victor Troska, ex-Special Forces soldier, living a peacefull civilian life on the island of Nogova, a short distance from the original games three islands. However, his situation changes when a Soviet force invades the island group and destroys Troska's idyllic dreams.

Reluctant at first to return to his warlike ways, he is forced to participate in, and then lead, the ramshackle Resistance effort, which grows up in response to the Soviet occupation of the island.
bron: http://www.flashpoint1985.com/temp/main_res.html

Verwijderd

kewl 8-)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
ik vond OFP al saai,
dus dis ook nix voor mij

Verwijderd

In juni komt hij uit...dus tot die tijd moet ik nog maar doen met mijn Russische vrienden. :)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Vind het goed dat een spel als OFP blijven uitbreiden met nieuwe campaigns. Het blijft een super engine.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:36
Ik vroeg laast aan een van de medewerkers van BIS (ja heb me connecties :) ) hoe ze voor elkaar krijgen om en de uitbreiding en de dat compleet nieuwe spel te maken binnen 2002.
Zijn antwoord: "Hard werken :)"
Dat zegt genoeg niet?

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2025
Ja en nu is het zover
morgen komt hij uit :9

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Verwijderd

[flame intended]

jammer dat operation flashpoint zo saai is >:)

[/flame intended]

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Ga eens eff kijken of ik hem morgen meteen kan halen.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:39

Fuelke

Forza Ferrari

Ik hoop dat ie ook uitkomt als "dubbelpack" (= Originele OFP + Resistance) want ik heb OFP niet, en die heb je geloof ik nodig om Resistance te spelen. Of is het nu toch stand-alone geworden?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

geen een online spel heeft me zo kunnen vermaken (behalve roguespear dan) als OFP in coop mode met 4 mensen. echt ongelooflijke sfeer, net alsof je samen midden in de oorlog zit. geen andere fps heeft mij dat gevoel nog een keer kunnen geven, dus GOOOOOOOOOOOOOOOOO ofp :)

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06-2025
Beetje sneu dat er lui zijn die dan in dit topic komen flamen dat het zo'n saai of waardeloos spel is oid. Reageer dan gewoon niet.
Ik ga ook niet lopen flamen op een UT of Q3 topic....'k zou niet weten wat ik ermee zou willen bereiken......gebrek aan aandacht misschien?

Online is OFP ook 1 vd gavere games; mee eens datc Rogue Spear en varianten een geweldige coop onliner is

Verwijderd

Heeft iemand hem al gezien in de winkels??

• b-gone
  • Laatst online: 29-06-2025
op www.pcmedia.nl is ie te bestellen....€29,-(of dit pre-order is weet ik niet). Zoek anders eens op www.kieskeurig.nl bij overigen games en dan op Resistance

• hneel
  • Registratie: Maart 2001

hneel

denkt er het zijne van

:( :( :(

Nog nergens te krijgen!

Die "officiele release datums" zijn alleen maar loze beloften :(

• Kwistnix
  • Laatst online: 01:00
(jarig!)
Heb alles van OFP orgineel, resistance gaat daar bij!
Dit wordt wel het tofste deel lijkt me, moeilijk doen om wapens en ammo te verzamelen, lekker sneaky aanvallen...

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 16:03 schreef The Emperor het volgende:
In juni komt hij uit...dus tot die tijd moet ik nog maar doen met mijn Russische vrienden. :)
Goh...dit is de eerste keer dat ik gelijk heb dat het in juni uitkomt. ;) Ik ga hem zekers orgineel kopen en ben bang dat al mijn vrije tijd hierin opgaat. :)

• Croccifixio
Ben vanmiddag langs geweest bij Discovery in Rotterdam en daar hadden ze hem nog niet. Nog even gevraagd wanneer ze hem verwachtten en ze hadden hem eigenlijk dus al vandaag verwacht. De stickers waren er al en weet ik veel wat. Ik ga morgen nog weer even kijken. Hopelijk ligt 'ie dan in de schappen.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik heb hem net maar bij amazon besteld. Ik ben die nederlandse winkels zo spuugzat. Altijd gezeik. Ik wil er geeneens meer kopen. :(

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:11

Phydomir

Dennis

De net-code zou toch ook een heel stuk verbeterd zijn... Zo ja, dan wil ik het nog wel een keer proberen maar de net-code van OFP was erg brak (helaas)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
OFP los (voor mensen die em nog niet hebben) 10 euro @ V&D :)

Verwijderd

Lijkt me wel grappig, ff checken die addon. Ga er zeker neit voor betalen. Heb al 100 piek neergelegd voor ofp...

Ik vind eigenlijk dat ze dit soort uitbreiding gratis te downloaden moesten zetten.

Maar dat is offtopic, ik zal em ff checken :).

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 22:45 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Lijkt me wel grappig, ff checken die addon. Ga er zeker neit voor betalen. Heb al 100 piek neergelegd voor ofp...

Ik vind eigenlijk dat ze dit soort uitbreiding gratis te downloaden moesten zetten.

Maar dat is offtopic, ik zal em ff checken :).
Zo'n grote uitbreiding is zeker al het geld waard. Ik kon hem al week geleden downloaden, maar zo iets koop je orgineel... Moet ook wel anders worden mijn squad members boos :P

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:18
hij is al te krijgen via de minder legale wegen :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik heb OFP een tijd geleden opgegeven.
Ik zie/zag er helaas geen hoop meer in.
Ik speelde 'm vanaf de dag dat ie voor het eerst in de winkels lag.
Maar ik denk dat de makers net iets te hoog hebben gegrepen.
Realisme + voertuigen, dat gaat niet samen met zo'n brakke netcode.
Ookal is 1.60 alweer stukken beter.

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
Op zaterdag 29 juni 2002 13:12 schreef RedHat het volgende:
hij is al te krijgen via de minder legale wegen :)
Die is bij mij extreem instabiel
(met een originele opf)

• Croccifixio
Vandaag weer eff gekeken bij Discovery. Nog steeds niet.....

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:11

Phydomir

Dennis

Kep uhm net een uurtje gespeeld (je speeld in intro in de campain als eerste)...

Maar op een gegeven moment gooide ie me er uit..

Eerst ff de MP bekijken en spelen, is de lag echt minder wil ik uhm misschien wel gaan kopen...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• joostve
ik las op de site van Dynabyte dat hij 1 Juli zou komen

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

ik heb hem vanmiddag gehaald...
het laden van een spel wordt er mega traag van en icm MSN loopt het gewoon keihard vast...(pagefile was meer dan 600 Mb bij het starten van een nieuwe campaign?!)

Ik heb effe met de mission editor over het nieuwe eiland gevlogen en ik moet zeggen dat dat er wel cool uitziet...
Maar het starten van een oude single player missie duurde ineens een paar minuten |:(

• joostve
ja ik weet niet wat voor systeem jij hebt
maar ik denk dat de systeemeisen wel wat hoger zijn gaan liggen

• Gehaktbal
  • Laatst online: 15-12-2025
Op zaterdag 29 juni 2002 19:18 schreef Paling1 het volgende:
ik heb hem vanmiddag gehaald...
het laden van een spel wordt er mega traag van en icm MSN loopt het gewoon keihard vast...(pagefile was meer dan 600 Mb bij het starten van een nieuwe campaign?!)

Ik heb effe met de mission editor over het nieuwe eiland gevlogen en ik moet zeggen dat dat er wel cool uitziet...
Maar het starten van een oude single player missie duurde ineens een paar minuten |:(
De snelheid vant spel valt mij ook zwaar tegen.
Mjah ik schijn niet de enige te zijn die et probleem heeft bij het einde van de 1e missie uit et spel gedondert te worden. En bij missioneditor starten ist al helemaal feest, daar krijg ik niet eens de editor voor mn neus, nee ik vlieg er bij voorhand al uit :(

Minpuntje van Codemasters....

Verwijderd

Voor de mensen die uit het spel gegooid worden bij level 1, koop het spel of download de gefixte nocd exe.

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik heb het originele spel met alle originele updates.
mijn compu is een athlon 1200 met een GeForce2 Pro 64 Mb en ik heb 256 Mb geheugen en XP prof... lijkt me voldoende voor OFP.
Maar het laden van de missies duurt gewoon heel erg lang vergeleken met versie 1.46.
Ik heb ook tijdens de missies dat de boel effe stopt(geratel op de HD) en dan weer verder gaat.

introotje van de nieuwe campaign is wel errug mooi trouwens. Ook leuk dat je je maten kan verraden in de eerste missie....dan krijg je je score te zien: you bastard, you betrayed your friends, but hey you're alive!!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12-2025
ik zie 2 addons staan:

OF: planet of war addon 51x15 mb
OF: resistance 555mb

ik speel geen OF want ik vond het nogal a-relaxt spelen (besturing enzo) :)

• Nibble
  • Laatst online: 14-12-2025
Van mij mogen ze het houden. Brasspel.
Ziet er naar huidige (en ook van een jaar geleden) maatstaven niet uit, besturing is klote, netcode zuigt, etcetc. (ik geloof dat ik hier nog wel een kantje mee kan vullen) >:)

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Op zondag 30 juni 2002 19:14 schreef Nibble het volgende:
Van mij mogen ze het houden. Brasspel.
Ziet er naar huidige (en ook van een jaar geleden) maatstaven niet uit, besturing is klote, netcode zuigt, etcetc. (ik geloof dat ik hier nog wel een kantje mee kan vullen) >:)
Als je een boom,een player,een wagen enz. apart bekijkt,dan is het inderdaad sucky.Maar als je de omgeving met bomen,players,wagens enz. samen bekijkt,dan is het een zalig tafereel. :9~
De besturing is gewoonweg zaaaalig (je kan je schouders zien,je kan achterom kijken,orders geven, enz...).
Dus nibble,zit niet te kankeren dat het een bugtspel is,want het is een meesterlijk stukje game 8-)

• Kwistnix
(jarig!)
Op zondag 30 juni 2002 21:26 schreef EXE-cuter het volgende:

[..]

Als je een boom,een player,een wagen enz. apart bekijkt,dan is het inderdaad sucky.Maar als je de omgeving met bomen,players,wagens enz. samen bekijkt,dan is het een zalig tafereel. :9~
De besturing is gewoonweg zaaaalig (je kan je schouders zien,je kan achterom kijken,orders geven, enz...).
Dus nibble,zit niet te kankeren dat het een bugtspel is,want het is een meesterlijk stukje game 8-)
Amen!
Plus dat je met je die missie editor verschrikkelijk koele dingen kan doen. Ben daar nu een beetje mee bezig.
Dat camerascripten is trouwens niet eens zo heel moeilijk als je het door hebt.

Verwijderd

Ik word er ook steeds uitgegooid met Resistance, kheb OPF orgineel, ik kan ook de missie-editor niet starten, word ik er eveneens uitgesmeten.
No cd patch hebbik gebruikt.

Verwijderd

Niemand een idee?

• SiErRa
Het risico dat het origineel ook instabiel is wordt nu wel erg groot. Daarom zou ik em eigenlijk niet meer durven kopen.

Verwijderd

ik vind helicoptertje spelen altijd gaaf, beetje zo over de grond knallen; RAKETAKAKAKAKAKAKAAKKAKA >:)

en dan zo;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
.  
    .
.  
    .
.  
    .
.  
    .
.  
    .

>:)

Verwijderd

Ik vind ook dat de laad tijden langer zijn geworden..ik had eerst alles op zijn hoogst gezet behalve de resolutie dan op 1024x32 bit..maar dan draaide mijn muis niet soepel door het spel heen..toen heb ik hem maar auto-detect gedaan..en nu gaat alles vloeiend..alles is stabiel hoor!
Maar door die resistance update is het wel mooier en een beter spel geworden !!!!!

Ik heb alles orgineel (Cold war crisis, Gold Upgrade en Resistance..

• ravw
  • Laatst online: 07:07
Op dinsdag 02 juli 2002 18:49 schreef Richard95 het volgende:
Ik vind ook dat de laad tijden langer zijn geworden..ik had eerst alles op zijn hoogst gezet behalve de resolutie dan op 1024x32 bit..maar dan draaide mijn muis niet soepel door het spel heen..toen heb ik hem maar auto-detect gedaan..en nu gaat alles vloeiend..alles is stabiel hoor!
Maar door die resistance update is het wel mooier en een beter spel geworden !!!!!

Ik heb alles orgineel (Cold war crisis, Gold Upgrade en Resistance..
Hoe duur is hij ?

en hoe veel missions zitten er in ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 18:53 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Hoe duur is hij ?

en hoe veel missions zitten er in ?
30 euro

en 20 missies en nog 5 van die open missies en ook nog multiplayers missies

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Kan iemand mij vertellen hoe OFP tegenwoordig via internet te spelen is? Zijn er veel dedicated servers?

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

WAAR IS IE ?? nergens hier in Hengelo kan ik em krijgen !! Dixons, Free record, zelfs de makro niet !! ;( ik wil OPF resistance spelen !!!

*Quick heeft OFP en Red Hammer legaal en is OPF freak *D *

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 20:27 schreef ThaQuick het volgende:
WAAR IS IE ?? nergens hier in Hengelo kan ik em krijgen !! Dixons, Free record, zelfs de makro niet !! ;( ik wil OPF resistance spelen !!!

*Quick heeft OFP en Red Hammer legaal en is OPF freak *D *
is nog niet uit, kep hem wel al, maar niet uit de winkel ;)

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 00:16 schreef bajo4life het volgende:

[..]

is nog niet uit, kep hem wel al, maar niet uit de winkel ;)
Hij is al sinds 29juni uit hoor :)

• Demo
  • Laatst online: 22-12-2025

Demo

Probleemschietende Tovenaar

OFP rulez! Ik zal ook eens gaan kijken of Resistance hier al ergens in de winkel ligt... Kan ik weer lekker gaan editten >:)

Weet iemand trouwens wanneer we deze kunnen verwachten? :+
Afbeeldingslocatie: http://www.somethingawful.com/inserts/articlepics/photoshop/hybrids/Bagpuss%20UK_flashpoint.jpg

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Loev
Hahahahaha cool die russische versie (hoezo propaganda :+ )
Maar goed ik heb hem al 1 Juli besteld en als het goed is krijg ik hem vandaag binnen.
Kan iemand alvast wat overheerlijke screens maken? :)

Verwijderd

Ik ga vanmiddag weer in de winkel kijken.... ;(

• Demo

Demo

Op woensdag 03 juli 2002 11:12 schreef DarkJedi het volgende:
Hahahahaha cool die russische versie (hoezo propaganda :+ )
Maar goed ik heb hem al 1 Juli besteld en als het goed is krijg ik hem vandaag binnen.
Kan iemand alvast wat overheerlijke screens maken? :)
Als jij hem vandaag krijgt kan jij toch vanmiddag wel wat screens posten? :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• Croccifixio
*LOL*

• SiErRa
Ik heb eens ff van videokaart gewisseld en er een fixed crack op gezet. Maar nu kom ik niet verder dan het codemasters logo en loopt mijn geheugen vol.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik heb hem net binnen gekregen met de post! :)
Besteld bij Amazon. Werkt in ieder geval sneller dan de nederlandse winkels.

* hneel gaat zo meteen eens aan de slag er mee.

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 15:10 schreef SiErRa het volgende:
Ik heb eens ff van videokaart gewisseld en er een fixed crack op gezet. Maar nu kom ik niet verder dan het codemasters logo en loopt mijn geheugen vol.
ja..je hebt er idd een hoop geheugen voor nodig.
In het setup kan je hem tot 2 GB geheugen zetten !!!!!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05-2025

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hij is erg mooi :) Maar ook weer moeilijk :( Moet nu die tanks jatten in dat kamp, maar iedereen gaat dood :(

Yo.

• Peentje
  • Registratie: November 2001

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

IK heb het spel(resistance) gister gehaald en kzit nu al in level 9 of 10 ongeveer echt heerlijk, ik ben niet voor nix De hard Operation Flashpoint gamer t draait allemaal best op mn 750 amdtje, n heerlijk spel gewoon.

tip: over dat tanks jatten: gewoon met heel je clubbie dr naartoe en rap in een tank gaan zitten dan ben je heer en meester, gewoon via de vallei, maar kijk uit op weg naar je hideout kom je ook nog een klusje russische tanks tege.

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 22:22 schreef Peentje het volgende:
IK heb het spel(resistance) gister gehaald en kzit nu al in level 9 of 10 ongeveer echt heerlijk, ik ben niet voor nix De hard Operation Flashpoint gamer t draait allemaal best op mn 750 amdtje, n heerlijk spel gewoon.

tip: over dat tanks jatten: gewoon met heel je clubbie dr naartoe en rap in een tank gaan zitten dan ben je heer en meester, gewoon via de vallei, maar kijk uit op weg naar je hideout kom je ook nog een klusje russische tanks tege.
He ik had hem altijd nog gehaald !! niet gaan bluffen he..dat jij alles orgineel koopt ;)

Hij bedoeld denk ik dat hij hem bij mij heeft gehaald.

• Loev
Woei ik heb hem hoor :)
Eiland valt een beetje tegen maar de filmpjes zijn echt stoer.
Je hebt nu ook pistolen, zeg maar een side arm erg handig.
En een shit load aan nieuwe wapens ook heb je 3 nieuwe voertuigen en 1 nieuwe helicopter.
Helicopter: de V80 voor de russen.
Voertuigen: Autobus, Politiejeep, en kruising tussen een brommer en een motor (hij hangt lekker in de bochten :P )
Pics komen eraan.

Verwijderd

ik had op gegeven moment een m249 in ofp, oei dat wapen was lekkah :9~

Verwijderd

Heren, letterlijk NERGENS in Hengelo of Enschede is hij te krijgen. Sommige winkels (zoals free record shop) hebben hem zelfs niet in het bestand !!!

Godverdomme man, ik baal zo godschruwlijk hiervan !! alle winkels ben ik afgegegaan, alleen discovery in Enschede had em enigzins, maatr daar was ie uitverkocht... besteld, maar nog nix van gehoord :(

Zucht....

• Loev
ThaQuick je kan hem bestellen bij www.dimensionplus.nl heb ik ook gedaan, volgende dag in huis :)
Ok hier komen de screens maar allereerst een bugs fix door mij :)
Als je je windows cursor naast je ofp cursor in de game ziet wat erg irritant is, druk dan even op Alt+Tab en ga weer in ofp en de windows cursor is weg :)
Hier de screens en sorry voor de layout verneuking!
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/d4rkj3di/images/ofp1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/d4rkj3di/images/ofp2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/d4rkj3di/images/ofp3.jpg
Je kan nu ook je wapen en ammo op de grond gooien. Over geven via internet en dan je wapens op de grond gooien?
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/d4rkj3di/images/ofp4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/d4rkj3di/images/ofp5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/d4rkj3di/images/ofp6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/d4rkj3di/images/ofp7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/d4rkj3di/images/ofp8.jpg
Die V80 is echt een gunship, echt veel fucking wapens heeft die bij zich.
Wapens en ammo kan je nu ook in voertuigen stoppen.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/d4rkj3di/images/ofp9.jpg
Er meer handpistolen maar had geen zin om daar screens van te maken :)
Dit is BTW de berretta (schrijf je dat zo?) voor de west forces.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/d4rkj3di/images/ofp10.jpg
De nu al beroemde brug uit resistance, hier gaan denk ik veel missies afspelen online :P

Als iemand nog een goeie ofp clan zoekt, neem dan contact op met mij.
BoP <-- clan waar ik member van ben staat 3e van europa.
Veel plezier met de screens :)

Verwijderd

WREEEEDDD !! Ik heb em besteld bij die dimensionplus... prijs was nog niet bekend, kan je me vertellen hoeveel dat bij jou was ??

• Demo

Demo

Op donderdag 04 juli 2002 11:52 schreef DarkJedi het volgende:
ThaQuick je kan hem bestellen bij www.dimensionplus.nl heb ik ook gedaan, volgende dag in huis :)
Ok hier komen de screens maar allereerst een bugs fix door mij :)
Als je je windows cursor naast je ofp cursor in de game ziet wat erg irritant is, druk dan even op Alt+Tab en ga weer in ofp en de windows cursor is weg :)
Hier de screens en sorry voor de layout verneuking!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan nu ook je wapen en ammo op de grond gooien. Over geven via internet en dan je wapens op de grond gooien?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die V80 is echt een gunship, echt veel fucking wapens heeft die bij zich.
Wapens en ammo kan je nu ook in voertuigen stoppen.
[afbeelding]
Er meer handpistolen maar had geen zin om daar screens van te maken :)
Dit is BTW de berretta (schrijf je dat zo?) voor de west forces.
[afbeelding]
De nu al beroemde brug uit resistance, hier gaan denk ik veel missies afspelen online :P

Als iemand nog een goeie ofp clan zoekt, neem dan contact op met mij.
BoP <-- clan waar ik member van ben staat 3e van europa.
Veel plezier met de screens :)
Oh my GOD dit ziet er echt super uit... :9~ :9~ :9~

Verwijderd

Ik kan niet wachten man, IK WIL OPF RESISTANCE !! :D

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hij is supervet, maar ook moeilijk omdat je nu het verzet bent, dus geen onbeperkte aanvoer van mannen/munitie. Ik ben nu bezig met een tankslag :9

Yo.

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 19:55 schreef VonFoX het volgende:
Hij is supervet, maar ook moeilijk omdat je nu het verzet bent, dus geen onbeperkte aanvoer van mannen/munitie. Ik ben nu bezig met een tankslag :9
Dat level is wel cool...maar..ik ben nu in een level moet je eerst wat mannen aanvallen in een kampje..dan kunnen er 2 tanken van je doorheen..en daarna..moet je nog een groter kamp aanvallen en dat kan ik niet redden !!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

ah, daar ben ik nog niet. moet eerst nog een kamp aanvallen nadat ik wat gevangenen had bevrijd

Yo.

• Kwistnix
(jarig!)
Ik ga morgen maar es naar de Free Record denk ik 8-)

Verwijderd

Hoe duur is die add-on? Ik ga er zeker niet meer dan €25 voor neertellen, zeker als je kijkt naar alle problemen die er mee zijn, of is dat alleen de warez-versie?

Edit: €28.99, dat zit me net iets te dicht onder de prijs van een 'full' game.

• joostve
Ik heb een gaar probleempje :?
als ik de V80 laad in de mission editor dan laad hij hem niet goed, zo krijg ik bijvoorbeeld geen wielen of wapens te zien.

De andere helicopters laad hij wel goed.
en alle video settigs staan aan.
weet iemand hoe dit kan?

zo mooi als hierboven krijg ik hem dus niet te zien

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10-2025
Op donderdag 04 juli 2002 11:52 schreef DarkJedi het volgende:
knip
Zeg Dark, wat houd dat nu in voor de OFP league ?
Gaat iedereen nu met Resistance spelen ?
Heb je Resistance nodig om tegen mensen te spelen met Resistance ?

• Kwistnix
(jarig!)
Heb net een basis veroverd en nu moet ik daar een val leggen voor russische tanks die hem terug willen nemen.
Die missie is echt zuur :(
Ben je klaar met de infantry en tanks, komen er inneens 2 helicopters aan.
Heel me team weg.

Verwijderd

Weet iemand waar ik ofp kan bestellen :( ? geen 1 winkel heeft de orginele ofp , ja die gold edition maar dies ook gelijk 20 euro duurder :o

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 22:55 schreef DazZta het volgende:
Weet iemand waar ik ofp kan bestellen :( ? geen 1 winkel heeft de orginele ofp , ja die gold edition maar dies ook gelijk 20 euro duurder :o
http://www.dimensionplus.nl/ :)

Verwijderd

Nopez daar had ik al gekeken :( dit is het resultaat :

Afbeeldingslocatie: http://www.micklesworld.com/picplace/images/fuckzooi.JPG

• ravw
Ik heb hem dan eindelijk gekocht maar zit met een vaag probleem

ik zie rare dingen , zoals door hvloeren heen kijken en zo

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/OPFP.JPG

en zo iets als dit

IK draai onder XP met en radeon 8500 (128mb) en met de Atidrivers .

wat kan het probleem zijn met andere games heb ik er geen last van .

En ik heb nog een vraagje waarom krijg ik geeen T en L te kiezen bij DIt spel ..

zo als met alles van OFP :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Op vrijdag 05 juli 2002 22:43 schreef FallenAngel666 het volgende:
Heb net een basis veroverd en nu moet ik daar een val leggen voor russische tanks die hem terug willen nemen.
Die missie is echt zuur :(
Ben je klaar met de infantry en tanks, komen er inneens 2 helicopters aan.
Heel me team weg.
Ha! Die heb ik net uitgespeeld. Ik had mazzel, want de russen hadden een T80 achter gelaten. Daarmee kon ik die helicopters zo uit de lucht schieten.

ok, ik heb wel wat moeten saven&restoren, want je eerste schot moet gelijk raak zijn, anders schieten die helicopters jou kapot (die T80 was al zwaar beschadigd, dus die was na 1 shot ook al weg)

• Kwistnix
(jarig!)
Tsja, ik heb gewoon eerst een val gezet met mijen voor de eerste Tank en BMP. Iets verder een val gezet met 6 satchelcharges en wat nog over was het ik met een RPG uitgeschakeld. Toen die helicopters kwamen ben ik gewoon weggerend, wat trouwens ook de bedoeling is :)
En m'n hele team heeft het overleefd trouwens.

• Kwistnix
(jarig!)
Ik moet nu dus een airfield aanvallen en dat is behoorlijk zuur :(

Verwijderd

Ik denk dat ik het verst ben van allen ..ik moet die grote brug opgaan blazen..die is pas zuur :'(

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 19:13 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik moet nu dus een airfield aanvallen en dat is behoorlijk zuur :(
Je moet helemaal aan de likse kant aan de kust gaan zitten van de airport.kijk je net over een heuvel heen en kan je ze zo rot schieten met je rpg's
En ze zien je dan niet

Verwijderd

Nog voor DazZta , www.nedgame.nl mischien ?

• Loev
Manic: Ik neem aan dat je Resistance wel nodig hebt.

Het eiland valt me wel een beetje tegen maar je hebt nu wel 2 echte vliegvelden en de brug is wel cool.
Je hebt nog afgebroken kasteel in de map en je hebt zelfs sneeuw!
Alleen heb je ook "woestijn", verder is de map echt fucking groot en steden zijn ook wat groter geworden gelukkig.
Screens post ik morgen wel. :D

Verwijderd

Klinkt goed :) , denk dat ik Operation Flashpoint maar eens uit de kast haal en dan Resistance der bij koop.

• Kwistnix
(jarig!)
Op zaterdag 06 juli 2002 19:24 schreef Richard95 het volgende:

[..]

Je moet helemaal aan de likse kant aan de kust gaan zitten van de airport.kijk je net over een heuvel heen en kan je ze zo rot schieten met je rpg's
En ze zien je dan niet
Heb gewoon aangevallen met alles wat ik had, werkt ook :/
Moet nu de hoofdstad gaan aanvallen, die wordt ook niet makkelijk denk ik.
De missie daarvoor waar je dat konvooi moet opblazen is ZEER cool en de missie waar die brug kapot moet ook.

• ravw
Op zaterdag 06 juli 2002 13:30 schreef Blackhole het volgende:
Ik heb hem dan eindelijk gekocht maar zit met een vaag probleem

ik zie rare dingen , zoals door hvloeren heen kijken en zo

[afbeelding]

en zo iets als dit

IK draai onder XP met en radeon 8500 (128mb) en met de Atidrivers .

wat kan het probleem zijn met andere games heb ik er geen last van .

En ik heb nog een vraagje waarom krijg ik geeen T en L te kiezen bij DIt spel ..

zo als met alles van OFP :(
heeft iemand hier al een oplossing voor?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
OFP Rules bigtime. Zelfs met alleen AI heerlijk dat je op een heuvel kunt gaan zitten met je verrekijker en dan een hele aanval van 11 man kan co-ordineren :)

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 23:56 schreef Blackhole het volgende:

[..]

heeft iemand hier al een oplossing voor?
Er was op het begin van flashpoint ook zo'n bug in het spel maar die hebbben ze er met een patch uitgvist. Ik denk dat je moet wachten op een patch.

En anders probeer dan ff andere ati drivers

Verwijderd

Edit by Will: Voortaan geen spoilers graag, of iig duidelijk laten merken dat je een spoiler geeft, door het boven je post te zetten en een paar regels open te laten.

• Loev
Op zondag 07 juli 2002 12:14 schreef Richard95 het volgende:
SPOILER!
Goh wat ben jij een ontzettende klootzak zeg!
Zeg even hoe het afloopt domme idioot!
Zal de modjes wel vragen of ze dat weg halen, hoe dom kan je zijn zeg |:(

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 12:28 schreef DarkJedi het volgende:

[..]

Goh wat ben jij een ontzettende klootzak zeg!
Zeg even hoe het afloopt domme idioot!
Zal de modjes wel vragen of ze dat weg halen, hoe dom kan je zijn zeg |:(
ach man stel je niet aan je bent toch geen klein kind meer neem ik aan.

• ravw
Op zondag 07 juli 2002 12:42 schreef Richard95 het volgende:

[..]

ach man stel je niet aan je bent toch geen klein kind meer neem ik aan.
JA maar leuk is anders ..
Want ik ben nu bij mission 2 en nu hoeft het voor mij al niet omdat ik nu het einde al weet :(

Er zijn hier ook mensen die er zelf achter wil komen hoe het spel zich ontplooi of eindigd :(

dus laat het in het vervolg ff om zo iets te vertekllen .

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 13:04 schreef Blackhole het volgende:

[..]

JA maar leuk is anders ..
Want ik ben nu bij mission 2 en nu hoeft het voor mij al niet omdat ik nu het einde al weet :(

Er zijn hier ook mensen die er zelf achter wil komen hoe het spel zich ontplooi of eindigd :(

dus laat het in het vervolg ff om zo iets te vertekllen .
Nou als bij jou het alleen om het einde gaat.. en als je dat al weet en dan vind je het niet meer leuk...dan weet ik het niet..oke het einde is ook wel grappig....maar het gaat toch niet alleen om het einde neem ik aan. Het gaat meer om de actie en hoe je al die tanken en mannen dood schiet. Dat vind ik toch wel iets boeiender als het einde :7

• Kwistnix
(jarig!)
Ik heb hem ook uitgespeeld nu, gelukkig had ik die spoiler post nog niet gelezen :P
Het is in iedergeval...verrassend.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Op zondag 07 juli 2002 14:50 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik heb hem ook uitgespeeld nu, gelukkig had ik die spoiler post nog niet gelezen :P
Het is in iedergeval...verrassend.
Zie dit topic

Verwijderd

voor wie operation flashpoint nog wil:

Electriccity € 10.-
(de standaard versie)

Verwijderd

Als ie maar 10 euro kost koop ik hem wel voor de 2de keer :) , m`n eigen OFP is nogal beschadigt :'(

Heeft die winkel een site want op Electriccity.nl , Electriccity.com , Electriccity.net vind niet een winkel site...
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.