Toon posts:

[FAN] Schakkelen tussen 7 en 12 volt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij was het mogelijk maar ik heb geen idee hoe.

Ik heb een schakelaar een fan een 0 en 5 en 12 volts bron maar in welke opstelling laat ik de fan nu schakelen tussen 7 en 12 volt. Ik heb het een en ander geprobt. Zonder resultaat dan.

Ik heb weinig tot geen verstand van die electronica tekeningetjes dus als daar rekening mee gehouden kan worden :P

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
gebruik de search maar eens ...

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 23 februari 2002 13:42 schreef TheDarkLord666 het volgende:
gebruik de search maar eens ...
Idd, als ik een modderman was wist ik wel wat er met dit topic gebeurde >:)

Maar k zal ff een hint geven: Plus van de fan op de +12v en min van de fan op +5v :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan heel ruim op volt gezocht maar niets gevonden en niet een post wasten ajb aan het woord search

halo lezen ik weet ook wel hoe ik een fan op 7 laat lopen nu nog schakelen tussen 7 EN 12 volt met een schakelaar

Verwijderd

_ _ _
12v +van fan 5v snap ie???? |:(

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 13:44 schreef Orion het volgende:
heb ik gedaan heel ruim op volt gezocht maar niets gevonden en niet een post wasten ajb aan het woord search
ook onder fanbay/busbay??????

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:42

Epsilon

hint : www.7volts.com

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here