Toon posts:

sygate standaard veilig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag Sygate geinstaleerd, ging zonder problemen. Staat op een 133 MHZ met win2k prof.

Hierna een poortscan laten uitvoeren door grc (weet het, moet eigenlijk ff nmap er over halen :)) grc vertelde mij dat RPC open was (remote procedure call)
Kan ik deze ergens uitschakelen? (in win2k onder services ofzo) Kon het niet echt vinden en laatst is door zo'n truukje mijn pc erg gaar geworden dus vraag ik het eerst hier even :P

Nu is mijn andere vraag dus eigenlijk: "hoe veilig is een standaard installatie van sygate?"

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 13:23 schreef iLLeGaL_ViSiT0R het volgende:
Sinds vandaag Sygate geinstaleerd, ging zonder problemen. Staat op een 133 MHZ met win2k prof.

Hierna een poortscan laten uitvoeren door grc (weet het, moet eigenlijk ff nmap er over halen :)) grc vertelde mij dat RPC open was (remote procedure call)
Kan ik deze ergens uitschakelen? (in win2k onder services ofzo) Kon het niet echt vinden en laatst is door zo'n truukje mijn pc erg gaar geworden dus vraag ik het eerst hier even :P

Nu is mijn andere vraag dus eigenlijk: "hoe veilig is een standaard installatie van sygate?"
Niet :?.....

Ik zou eerder service pak 2 installen en dan norton persenol firewall er op zetten..... en norton dan op HARD zetten, in alle vormen, alleen als je gaat gamen moet je uhm dan ff disabele..... (zo heb ik het hier geregeld altans)

(npf 2002 kun je downen van KazaA ongeveer 30 mb)

Verwijderd

Topicstarter
sp2 staat er op + security roll out. zal dan nog maar ff een vuurmuur er bij gooien. (heb norton nog wel ergens liggen)

Thanks!!!