Ik probeer met rvbedit m'n gforce bios hardwarematig te overclocken. Maar hoe krijg ik het bios geflashed ? Ik heb het geprobeert met nvflash maar die zoekt naar pci-bios dus dat werkt niet...
Met NVFLASH kun je zeker wel gewoon je videokaart flashen.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Ja, met Rvbedit een nieuwe bios image aanmaken: eerst de oude uitlezen, dan de veranderingen aanbrengen en dan saven.
En die dan met nvflash flashen. Onder ms-dos. Makkelijk zat.
En die dan met nvflash flashen. Onder ms-dos. Makkelijk zat.
Verwijderd
Met edit progje bios aanpassen, nieuwe waarden ingeven bij geheugen en core. En dan opslaan onder een bepaalde naam en dan via Dos nvflash -f bestandsnaam.rom en klaar is kees...kan ook niet fout gaan, als je maar reset als het klaar is, volgens mij doen velen dat niet als ze flippen omdat het scherm zwart wordt. Wordt allemaal uitgelegd dat dat heel normaal is bij biossen flashen. Maar ik kan je zeggen het werkt prima, geen progjes zoals powestrip, nvmax, etc meer nodig..
Pagina: 1