Toon posts:

monitor streepjes bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb weer 'es een probleem waar ik al een
poosje mee aan het puzzelen ben... Als ik m'n pc aanzet, en ik kom bij het scherm waar ie het geheugen telt (32 MB In dit geval, maar betwijfel of het er iets mee te maken heeft) , zie ik waar geen tekst staat hele vage , iets lichtere streepen en lijnen door het beeld... die zowel als in boogjes en rechtdoor lopen...... ook met 3dfx games heb ik dat probleem.. (stoort dus best wel) Het is een 15 Inch acana monitor aan een Diamond stealth-2 S220 + Diamond Monster 3D-1..

Iemand enig idee???? de PC staat ongeveer 30 CM naast de monitor. en weer 30 CM ernaast staat m'n stereo..

ik ben heel benieuwd wie dit raadsel kan oplossen. :)

Barracuda

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Ik heb een iets ander probleem met mijn monitor: bij het opstarten laat hij meestal zeer vervormd beeld zien, en is niet leesbaar meer (heel af en toe doet hij het wel goed, maar das vrijwel nooit), als ik in Windows zit, is alles weer normaal en als ik met een opstartdiskette opstart is hij na het booten nog niet normaal, dus hij lijkt problemen te hebben met lage resoluties. Ik heb dit probleem al meer dan een jaar, maar aangezien ik er vrij weinig last van had, maakte het niet zoveel uit, maar ik zit tegenwoordig vrij vaak in de BIOS (voor zover het dus lukt) en dan is dat foute beeld niet echt handig, omdat ik dan geen idee heb wat er nou eigenlijk staat. Weet iemand hier een verklaring/oplossing voor?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Psies... ik heb dat ook...behalve dan dat mijn beeld nog gewoon goed te lezen is..de streepjes/lijnen lijken zich op de achtergrond de vormen.... verder is er niks verkeerd mee...alles zit goed aangesloten, de videokaart zit er goed in, kabeltje is niet stuk....alle pinnetjes zitten goed...

ik snap het gewoon niet..maar het is behoorlijk irritant :( :(

Plz mensen kom met een oplossing !!!!!!!!!

• LoekD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 16:24
Probeer als het kan eens een andere video-kaart. Als het probleem weg is weet je wat er stuk is.
Daarna een andere monitor....
(echte tweakers hebben die dingen he...)

loading...

Verwijderd

Topicstarter
Kheb een andere videokaart ingezet (S3'tje met 2 MB PCI), probleem niet weg, andere monitor , Probleem weg.. MAAR....de originele monitor die die strepen laat zien is net 1 week oud !!! HTF (hoe the fuck) kan dat nou! is ie kapot ofzo dan????
kheb er verder de ballen verstand van van monitors maar lijkt me toch sterk dat een 15 inch monitor van 400 piek kapot is na 1 week??

Barracuda

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 09:34

CasGas

.

misschien was die al kapot?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
Hoeveel lijnen zijn het ??

Je hoeft ze niet te tellen maar zijn het er meer als 2 ??

Ja ja ja Nee !!

• LoekD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 16:24
Je monitor is het probleem dus..
die dingen gaan nou eenmaal stuk.
Soms zijn ze al stuk voordat je ze thuis hebt.
Verder zit er dus nog garantie op.
Probleem opgelost

loading...

Pagina: 1