tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Een reflectie vind ik het best lukken als je de reflectie als nieuwe semi-transparante layer erboven plaatst, en handmatig een beetje gaat gummen op die laag. De pressure van die gum kun je ook lager zetten zodat de reflectie daar nog doorzichtiger wordt.
Het beste effect bereik je met handwerk, ik heb nog geen filter of action gezien die ik goed genoeg vond.
Ook kun je hierboven nog een laag toevoegen, en met een witte kleur hier en daar wat highlights aanbrengen.
Het beste effect bereik je met handwerk, ik heb nog geen filter of action gezien die ik goed genoeg vond.
Ook kun je hierboven nog een laag toevoegen, en met een witte kleur hier en daar wat highlights aanbrengen.
En welke kleur moet ik die semi-transparante layer geven, een soort iets donkere witte kleur?Op zaterdag 23 februari 2002 12:40 schreef Cheatah het volgende:
Een reflectie vind ik het best lukken als je de reflectie als nieuwe semi-transparante layer erboven plaatst, en handmatig een beetje gaat gummen op die laag. De pressure van die gum kun je ook lager zetten zodat de reflectie daar nog doorzichtiger wordt.
En die highlights, hoe doe je dat precies? (ik = n00b)
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Hoe denk je dat te gaan doen? wit = never donker he?!Op zaterdag 23 februari 2002 12:54 schreef Evilernie het volgende:
een soort iets donkere witte kleur?
Eye candy 4000 heeft een Glass filter voor ps 5.5 en hoger. Daar kun je mooie dingetjes mee maken