Toon posts:

Ignoring AGP memory...wat wil dit zeggen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een viper2 Z200 32MB draaien onder windows 2000. Nu staat er in een gamelog "Ignoring AGP memory". Ik zou graag willen weten wat dit wil zeggen en of ik het ook kan oplossen.

Thx in advance.:)

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:57
Ik denk dat de game besluit om AGP DME uit te schakelen omdat jouw kaart dat niet kan. DME is 't gebruik van het main-memory voor de textures ;) Niet druk om maken.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm..apart, want hij herkent het wel, hij gebruikt het alleen niet. Scheelt dit veel in beeldkwaliteit? Of maakt het weinig uit?

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hmm... beeldkwaliteit qua uiterklijk niet denk ik... wel snelheid... op een agp kaart zelf info transporteren gaat altijd nog sneller dan via de agp bus naar t main memory

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:33
Verschil tussen AGP DME en lokaal videogeheugen merk je niet met de Viper2 op een beetje modern moederbord.
Wat betreft die melding: De Windows 2K en XP drivers zijn zo brak, dat je bijna sneller met software rendering af bent dan met hardware rendering :( . Meer dan de helft van de functies wordt niet ondersteund door de Win2K drivers, waaronder het efficient gebruiken van AGP textures.