[hosting] Iemand ervaring met D-Creations Webho...

Pagina: 1
Acties:

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:08
Ik de search vond ik niets over het bedrijf D-Creations. Ik wil mijn site dus daar laten hosten en het ziet er allemaal best goed uit en het is nog goedkoop ook.

Zijn er mensen die ook hun site laten hosten bij D-Creations? Zoja, wat zijn jullie ervaringen?

http://www.d-creations.nl

We see things as we are, not as they are

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

move P&W > I&T

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• TutanRamon
niemand?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op zondag 24 februari 2002 11:30 schreef Wokschotel het volgende:
Lijkt me door dezelfde persoon geschreven, maar dit terzijde.
En ook zeker iemand die belangen heeft in D-creations. Dat kan ik overigens niet met 100% zekerheid zeggen, maar het volgende is toch vrij 'verdacht'.

NNTP-Posting-Host: 212.187.125.160
Dat is een IP-adres van Chello en traces gaan over de lijn naar Eindhoven. En 'toevallig' zit D-creations daar ook:
Organisation:
Divine Creations
Piazza 309
5611 AG EINDHOVEN

Bovendien is de naam v/d poster 'Bas' en is het ondertekend met 'Nico'. Als ik tijd heb sleur ik de KvK-info van Divine Creations er nog wel even bij :P

Verder nog even over die provider, ze zitten in het netwerk van Colt Telecom en het zijn resellers van Easyserver, ze bieden de pakketten overigens wel een stuk goedkoper aan dan Easyserver.

Maar ze spreken zichzelf wel behoorlijk tegen, er staat namelijk:
De sites worden gehost op Cobalt Servers. Uiterst betrouwbare UNIX servers ontwikkeld door Sun. Door te investeren in betrouwbare servers en deze tijdig te vernieuwen hebben wij nog nooit een uitval meegemaakt.
Wat ze over downtime zeggen, kán helemaal niet. En bovendien draaien ze hun eigen site niet eens op een Unixbased systeem:
code:
1
2
OS        Server         IP address Netblock Owner 
NT4/Windows 98  Microsoft-IIS/4.0  212.78.185.17   EasyServer

Niet dat dit natuurlijk bewijst dat hun service slecht zou zijn, maar volgens mij kan je beter wat meer investeren in een misschien wat duurdere hostingprovider (en loop nou niet naar Vuurwerk :P).

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

:)

kijk eens bij www.easyhosting.nl

die doen het wel op echte easyraq servertjes..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 11:57 schreef intoxicated het volgende:

[..]
en ze izjn niet eens lid van de SIDN |:(

Daarbij hebben ze GEEN eigen webserver en staan ze op de webserver van BallsINC B.V.

maw,
een reseller van een reseller van een reseller enzo, kan ik je dus echt 100% afraden

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Ghehe, nog leuker. Het adres waarop het KvK-nummer staat ingeschreven (Troyeshof, Eindhoven, 5627NB) komt niet eens overeen met de registrar-info van hun domein :+

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• TutanRamon
Nadat ik dit allemaal zo heb gelezen, denk ik toch maar, op advies van anderen, iets meer te investeren in hosting.

Iig, allemaal bedankt.

• TutanRamon
Dus ik kan wel met een gerust hart een pakket nemen bij easyhosting.nl ? Of is dit hetzelfde verhaal als d-creations?

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Keek net even op easyhosting. Stond ook een button naar: http://www.buy-a-site.nl/. Die gasten bieden voor Eur1000,--(!!!). Een flash-site aan.
Flash site: korte animatie, max. 6 buttons en paginas, 1 foto en logo in huisstijl onderneming
1000 Euro,
inclusief 1 jaar hosting.

Flash/HTML site: identiek aan flash site plus HTML variant zonder animatie
1500 Euro,
inclusief 1 jaar hosting.

De bovenstaande genoemde prijzen zijn inclusief 2 extra digitale bestanden.
Deze mogen bestaan uit foto's en/of een routekaart (deze zal door ons worden aangeleverd)
U kunt bijvoorbeeld 1 extra foto bijvoegen en 1 routekaart, of geen routekaart en 2 extra foto's.
Indien u geen logo heeft mag u indien gewenst nog een extra foto bijvoegen.
Elke extra foto buiten de standaard 2 kost 25 Euro.

De teksten dienen digitaal te worden aangeleverd. De foto's kunnen digitaal of per post worden aangeleverd.
Indien u wenst dat wij de foto's voor u maken, dan is dat mogelijk.
De kosten hiervoor bedragen: 200 Euro (Binnen een straal van 50km van Hilversum)
Hier ken ik maar een woord voor: schandalig!!!

Ik wil niet zeggen dat ik super professioneel ben. Maar voor minder dan de helft kan ik iets heel aardigs ontwerpen (zie http://www.vangastel.tk).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op zondag 24 februari 2002 18:10 schreef sigma01 het volgende:
Keek net even op easyhosting. Stond ook een button naar: http://www.buy-a-site.nl/. Die gasten bieden voor Eur1000,--(!!!). Een flash-site aan.
Yup, belachelijk inderdaad. Niet dat €1000,- nou zoveel is (da's eerder weinig), maar al die achterlijke design-clubjes stellen dan een limiet aan het aantal pagina's, gewoon omdat ze de stom zijn om een CMS/SMS in elkaar te zetten. En dan is €1000,- wel veel, voor zes pagina's.

- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

kijk gewoon ff op www.webselect.nl en zoek een paar hosters uit, en ga daar tussen kiezen.

reken ongeveer maar dat prijzen minder dan 10 euro per maand echt onmogelijk is bij een echte hoster

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

Op zondag 24 februari 2002 17:18 schreef TutanRamon het volgende:
Dus ik kan wel met een gerust hart een pakket nemen bij easyhosting.nl ? Of is dit hetzelfde verhaal als d-creations?
Ik heb zelf hele goeie ervaringen gehad met easyhosting.. nu doe ik het zelf op mijn eigen servertje maar toch :)

vrienden van mij zitten ook bij hun.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

Ik heb een (deel van een) server gehuurt bij www.webspace.org, je kunt er best bij voor een prikkie als je wilt.....

Verwijderd

Toen ik D-Creations confronteerde met deze posting wilde zij daar graag op reageren, helaas konden zij dit niet zelf door een error in de site. Ik heb aangeboden dit voor ze te doen. Hieronder het bericht:

Even over onze hosting, dus niet over wat daarna allemaal over easyserver etc. is bijgevoegd.

Het domein d-creations of divinecreations wordt nog gehost bij dat bedrijf. Waarom zouden wij onze servers belasten met onze eigen site terwijl we nog een jaarcontract hebben lopen bij easyserver.

Als degene die met die gegevens kwam even had gevraagd waar hij of zij zo'n dergelijke test had kon doen dan had deze de gegevens gekregen die ook op de site vermeld staan.

Wij zijn inderdaad een tijd reseller geweest (niet van easyserver) en de redenering dat je dit vooral niet moet doen is compleet onzin, mits de reseller enige added-value kan leveren die overeenkomt met het bedrag dat u als klant extra betaald. Dat was bij ons zeker het geval.

Tevens vinden wij het wel of niet ingeschreven staan bij SIDN totaal geen richtlijn voor hostingproviders. Wanneer meerdere bedrijven van een SIDN account gebruik zouden maken dan resulteert dit namelijk in lagere kosten voor de klant. Behalve de kosten van het aanvragen zelf zijn er namelijk ook nog kosten verbonden aan het lidmaatschap.

Echter wanneer u nu zou kijken bij SIDN ziet u dat wij wel lid zijn. Tevens kan ik melden dat wij overstappen naar Linux systemen met Slash, omdat wij alles behalve tevreden zijn over Cobalt machines. Deze servers zijn wel in eigen beheer en is er dus geen sprake meer van resellerschap.

Voor iedereen die liever eerst ziet en dan pas geloofd; u kunt ons e-mailen, wij geven graag een lijst met accounts die draaien, zodat u zelf tests kunt uitvoeren.

Tevens wil ik melden dat de berichten over ons niet van mensen zijn met belangen in ons bedrijf. Ik denk dat iedereen er goed aan doet berichten (zowel positief als negatief) te verifiëren en wanneer negatief bij beide partijen. Zo zijn er positieve berichten over vele bedrijven, maar een klik op de link leert dat zo'n site gesponsord is. Natuurlijk blijft het altijd lastig een juiste inschatting te maken. Je kunt nu eenmaal niet iedere klant van een hostingprovider gaan lastigvallen met de vraag wat hun bevindingen zijn.

Met vriendelijke groet,

Peter Jonkers

Business Relations

D-Creations

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 17:12 schreef StephanPHP het volgende:
lekker profi, zeker om een oud topic om hoog te schoppen voor deze "onzin" |:( de feiten spreken voor zich, denk niet dat iemand nog zin heeft om weer die dingen uit te zoeken die hierboven al een keer zijn uitgezocht...

Verwijderd

Je mag toch iemand helpen als hij niet kan posten op GoT?
Tegenwoordig mag geen eens meer een bedrijf opkomen voor zich zelf?
Het lijkt wel hier al erger te worden.

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 19:37 schreef StephanPHP het volgende:
Je mag toch iemand helpen als hij niet kan posten op GoT?
Tegenwoordig mag geen eens meer een bedrijf opkomen voor zich zelf?
Het lijkt wel hier al erger te worden.
- hoezo zou iemand niet kunnen posten op got, iedereen kan posten in it als ie ff 1 minuut wil uitrekken voor het aanmaken van een account

- bedrijfje mag best wel voor zichzelf opkomen, maar staat lekker professioneel om via iemand anders (of..?) hier te vragen om te posten van zo'n (nofi) l*l verhaal

- lekker profi ook om voor dat mooie l*l verhaal (nofi) een topic van meer dan een maand oud omhoog te schoppen

- lekker nuttig ook om een topic uit de sloot te halen die allang uit de active topics was en dus vrijwel niemand meer zal lezen

- lekker profi om als bedrijfje zijnde alles op tafel te gooien

- dergelijke topics zijn toch al erg spam gevoelig en het reageren erop als bedrijfje zelf zijnde maakt het allemaal niet professioneler imho

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Iemand heeft dat bedrijf dus gevraagd om een reactie! Dat bedrijf kan dan 2 dingen doen: niks zeggen of een nette reactie geven. Dan lijkt dat laatste me de beste keuze.

Verwijderd

Weet u wel wat de bedoeling is voor deze forum?
Mensen te helpen ?
Jullie zitten wel lekker te zeuren over gebruik search en maak geen topics aan als die al bestaan over dat onderwerp
Maar aan de ene kant mag je geen eens posten in topics van jullie ?
Wat willen jullie ? geen search meer en nieuwe topic of oude topic omhoog kicken en search gebruiken.
Om dit vind ik geen style van jullie.
Op dinsdag 02 april 2002 19:51 schreef Kertje het volgende:

[..]

- hoezo zou iemand niet kunnen posten op got, iedereen kan posten in it als ie ff 1 minuut wil uitrekken voor het aanmaken van een account

- bedrijfje mag best wel voor zichzelf opkomen, maar staat lekker professioneel om via iemand anders (of..?) hier te vragen om te posten van zo'n (nofi) l*l verhaal

- lekker profi ook om voor dat mooie l*l verhaal (nofi) een topic van meer dan een maand oud omhoog te schoppen

- lekker nuttig ook om een topic uit de sloot te halen die allang uit de active topics was en dus vrijwel niemand meer zal lezen

- lekker profi om als bedrijfje zijnde alles op tafel te gooien

- dergelijke topics zijn toch al erg spam gevoelig en het reageren erop als bedrijfje zelf zijnde maakt het allemaal niet professioneler imho

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 20:09 schreef Pc123 het volgende:
Iemand heeft dat bedrijf dus gevraagd om een reactie! Dat bedrijf kan dan 2 dingen doen: niks zeggen of een nette reactie geven. Dan lijkt dat laatste me de beste keuze.
dus als ik een bedrijf mail om een reactie, moet ik ook maar hier een topic omhoog schoppen en die reactie - waar niemand op zit te wachten - hier plaatsen omdat ze dat willen....?

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 21:36 schreef StephanPHP het volgende:
Weet u wel wat de bedoeling is voor deze forum?
Mensen te helpen ?
Jullie zitten wel lekker te zeuren over gebruik search en maak geen topics aan als die al bestaan over dat onderwerp
Maar aan de ene kant mag je geen eens posten in topics van jullie ?
Wat willen jullie ? geen search meer en nieuwe topic of oude topic omhoog kicken en search gebruiken.
Om dit vind ik geen style van jullie.
[..]
das natuurlijk onzin wat je zegt, je schopt een topic omhoog om een afgesloten onderwerp met iets totaal onzinnigs, geen nieuwe vraag of een toevoeging die de topic starter zou helpen
Pagina: 1