Kent iemand dit merk geheugen...?

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 09:26
ik heb hier een streep DDR geheugen liggen (pc2100) ... van een vrien gekregen maar er zit geen stickertje op met een merk ofzo ... op de chips staat alleen V+ en nog wat codes ... ik heb geen id wat voor merk dit is ... misschien Viking ofzo??

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Zit er op het stikkertje een Viking met helmpje :)
jaja die moet erop zitten.
Dan is het Viking jah

Ik lees ff niet goed |:(
Nee dit is geen Viking

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Viking ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.vikingcomponents.com/images/logo_corner.gif

Wat staat er precies op de stikker aan nummers... ?

Verwijderd

V+ is ongeveer het meest foute geheugen wat er bestaat.
Bij een collega is er vannacht een V+ module compleet ontploft, wat resulteerde in 2 gaatjes in de module >:)

• De_Bastaard
nou er zit 1 stikker op en daar staat dit op: DDR 184-pin, PC2100 256MB.

op de chips staat dit:
V+
J80016VHTW-75
16MX8HT6 0128

en op de andere chips (jaja 2 verschillende chips..) staat dit:

V+
S80016VHTW-75
0130

zit ook nog 'n duits stickertje op met 'Garantiesiegel'

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 08:15

Crazy-

Best life ever

komt dan denk ik van Gistron vandaan :D

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu

• De_Bastaard
jah maarre is dit nu kwalitatief goed geheugen of niet??

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 12:21 schreef De_Bastaard het volgende:
jah maarre is dit nu kwalitatief goed geheugen of niet??
Als het echt goed geheugen was dan zat er wel een dikke stikker op met een logo... en anders is het zooi (wat ik denk dat het is)

• De_Bastaard
lol ;) ja dat et geheugen sucked merkte ik al :( hij wilde gewoon niet fatsoenlijk werken op m'n mobo (k7t266pro-r) ... windows ging trippen etc... dat poep geheugen draait niet op op CAS2 .. |:( .. ben toch stukken blijer met m'n twinmos gevalletje (hyundai chippies)... njah dan geef ik die jongen dat geheugen maar terug en dat ie me dan maar 'n nieuwe meeneemt >:)

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:47
zolang geheugen werkt (lees geen enkel teken van instabiliteit veroozakende vertoond)is 't geen zooi.

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 12:33 schreef Sjah het volgende:
zolang geheugen werkt (lees geen enkel teken van instabiliteit veroozakende vertoond)is 't geen zooi.
Tja daar heb je wel gelijk in... ik heb een beetje dure smaak kwa geheugen. (wil alleen merk anders komt het niet in mijn puter)...

Je moet natuurlijk ook kijken wat je nu al in je bak hebt zitten (merk / merkloos naast elkaar is niet echt nuttig)

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 12:33 schreef Sjah het volgende:
Geheugen wat het hoogstens een half jaar volhoudt en er daarna mee kapt noem ik echt zooi :r :)

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Over mijn geheugen met Dane-Elec stickertjes niks te klagen eigenlijk. :) is de half jaar gelukkig alweer voorbijgekomen ;)

Verwijderd

Hehe ik zit lekka op me >:) KINGSTON >:) DDR 266mhz

Hehe ik neem aan dat je ook wel wist dat merkloos ram shit is

Verwijderd

Niks tegen merkloos geheugen, ik draai 150 mhz met merkloze 133 mhz modeles, cas 2-3-3

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014468303

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

merkloos geheugen hoeft helemaal niet slecht te zijn maar er zijn wel vaker uitvallers met een paar corrupte bitjes, bijvoorbeeld met het PC133 merk wat NoRRoD verkoopt...

Test het voor de gein eens met www.memtest86.com dan kun je zien of er nog defecte stukkies inzitten...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1