ik heb hier een streep DDR geheugen liggen (pc2100) ... van een vrien gekregen maar er zit geen stickertje op met een merk ofzo ... op de chips staat alleen V+ en nog wat codes ... ik heb geen id wat voor merk dit is ... misschien Viking ofzo??
Zit er op het stikkertje een Viking met helmpje 
jaja die moet erop zitten.
Dan is het Viking jah
Ik lees ff niet goed
Nee dit is geen Viking
jaja die moet erop zitten.
Dan is het Viking jah
Ik lees ff niet goed
Nee dit is geen Viking
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
V+ is ongeveer het meest foute geheugen wat er bestaat.
Bij een collega is er vannacht een V+ module compleet ontploft, wat resulteerde in 2 gaatjes in de module
Bij een collega is er vannacht een V+ module compleet ontploft, wat resulteerde in 2 gaatjes in de module
nou er zit 1 stikker op en daar staat dit op: DDR 184-pin, PC2100 256MB.
op de chips staat dit:
V+
J80016VHTW-75
16MX8HT6 0128
en op de andere chips (jaja 2 verschillende chips..) staat dit:
V+
S80016VHTW-75
0130
zit ook nog 'n duits stickertje op met 'Garantiesiegel'
op de chips staat dit:
V+
J80016VHTW-75
16MX8HT6 0128
en op de andere chips (jaja 2 verschillende chips..) staat dit:
V+
S80016VHTW-75
0130
zit ook nog 'n duits stickertje op met 'Garantiesiegel'
komt dan denk ik van Gistron vandaan
12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
jah maarre is dit nu kwalitatief goed geheugen of niet??
Verwijderd
Als het echt goed geheugen was dan zat er wel een dikke stikker op met een logo... en anders is het zooi (wat ik denk dat het is)Op zaterdag 23 februari 2002 12:21 schreef De_Bastaard het volgende:
jah maarre is dit nu kwalitatief goed geheugen of niet??
lol
ja dat et geheugen sucked merkte ik al
hij wilde gewoon niet fatsoenlijk werken op m'n mobo (k7t266pro-r) ... windows ging trippen etc... dat poep geheugen draait niet op op CAS2 ..
.. ben toch stukken blijer met m'n twinmos gevalletje (hyundai chippies)... njah dan geef ik die jongen dat geheugen maar terug en dat ie me dan maar 'n nieuwe meeneemt
zolang geheugen werkt (lees geen enkel teken van instabiliteit veroozakende vertoond)is 't geen zooi.
Verwijderd
Tja daar heb je wel gelijk in... ik heb een beetje dure smaak kwa geheugen. (wil alleen merk anders komt het niet in mijn puter)...Op zaterdag 23 februari 2002 12:33 schreef Sjah het volgende:
zolang geheugen werkt (lees geen enkel teken van instabiliteit veroozakende vertoond)is 't geen zooi.
Je moet natuurlijk ook kijken wat je nu al in je bak hebt zitten (merk / merkloos naast elkaar is niet echt nuttig)
Verwijderd
Geheugen wat het hoogstens een half jaar volhoudt en er daarna mee kapt noem ik echt zooiOp zaterdag 23 februari 2002 12:33 schreef Sjah het volgende:
Over mijn geheugen met Dane-Elec stickertjes niks te klagen eigenlijk.
is de half jaar gelukkig alweer voorbijgekomen
Verwijderd
Hehe ik zit lekka op me
KINGSTON
DDR 266mhz
Hehe ik neem aan dat je ook wel wist dat merkloos ram shit is
Hehe ik neem aan dat je ook wel wist dat merkloos ram shit is
merkloos geheugen hoeft helemaal niet slecht te zijn maar er zijn wel vaker uitvallers met een paar corrupte bitjes, bijvoorbeeld met het PC133 merk wat NoRRoD verkoopt...
Test het voor de gein eens met www.memtest86.com dan kun je zien of er nog defecte stukkies inzitten...
Test het voor de gein eens met www.memtest86.com dan kun je zien of er nog defecte stukkies inzitten...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Pagina: 1