Voice morpher

Pagina: 1
Acties:

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Wie weet er een goede stemvervormer om bijv samples te maken voor muziek demo's?

Mag softwarematig zijn, maar ook hardwarematig. Ik moet het in ieder geval wel op kunnen nemen in wav vorm, en de morpher moet instelbaar zijn.

Zijn wel veel eisen, maar dan heb je ook wat zal ik maar zeggen! *D

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Is al 100x voorbijgekomen, zoek op 'stem' en 'vervormen' en je krijgt zat hits..

Download my music on SoundCloud

• MauriX
owkeej thanx! sorry! Kwas 't vergeten dat er een search was!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op zaterdag 23 februari 2002 11:52 schreef dominicbout het volgende:
Is al 100x voorbijgekomen, zoek op 'stem' en 'vervormen' en je krijgt zat hits..
Valt vies tegen:
Je zoekactie naar 'stem vervormen' leverde 2 resultaten op. Resultaten 1 - 2.
En dan wordt je verwezen naar SoundForge en VoiceFX.

Waar ik zelf naar op zoek ben (voor een nederlands Voicepack voor UT) is een vervormer a la Peter r de Vries: Nee, het hoeft geen robot te zijn, ook geen alien, maar het moet wel dusdanig een stem vervormen zijn dat het niet meer herkenbaar iemands stem is.

"Gebruik SoundForge" is dan vrij nutteloos, want wat moet ik dan precies doen om dat voor elkaar te krijgen ? VoiceFX heb ik ook geprobeerd, maar dat is ook vrij hopeloos omdat de vervorming erg sterk is: het moet tenslotte wel goed verstaanbaar blijven, ook op 8 bit 10 kHz mono.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• MauriX
Hier ben ik ook zeeer benieuwd naar!!! Dus heeft íemand een idee??
Ik hoor het graag

• pSycho-Y2K
  • Laatst online: 01-04-2025
Heb je een Soundblaster Live! geluidskaart?

Dan kan je d.m.v. de EAX je stem vermorphen. Stel de record op 'What you hear' i.p.v. de mic. en neem dan terwijl je praat met audio-software op. Voila!

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-08 08:44
Ik heb een WinAMP plugin waarmee je hele rare dingen met geluid kan doen 'Ohm Force Frohmage', is vast wel ergens te vinden op de WinAMP site.

Als je je stem opneemt en dmv die plugin afspeelt, en hem goed insteld moet je volgens mij behoorlijke resultaten kunnen bereiken.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

zoek eens op et web voor de gein naar VoiceCraft of Digitech..ze hebben beide erg leuke apparaatjes.. voicecraft klinkt als typenamen, maar er is 1 merk (weet de website niet) die zo heet..maakt "goedkope" studiospullen

digitech is echter wat duurder, maar je hebt bijvoorbeeld de "Talker" is officieel een gitaar effect, maar je kan ook je stem erdoor heen halen..

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Pagina: 1