Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Topics over personen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik nu echt de enige die het echt abnormaal vind dat een een topic als deze : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/420006

open blijft?

Het is zo diep triest en zielig om een topic te openen over een persoon en dan gezellig gaan zitten zeiken met zijn allen.

Wat maakt het allemaal nou uit? Als je iemand dom of belachelijk vindt is dat prima maar om daar nu een topic over te openen vind ik toch wel vreselijk puberaal hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Is al dicht zie ik ;)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Zo'n melding kan je beter in Stoute Usertjes plaatsen

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 11:53 schreef wfvn het volgende:
Zo'n melding kan je beter in Stoute Usertjes plaatsen
Het zal heus wel vaker gebeuren daarom heb ik het hier geplaatst. Ik vind het namelijk echt abnormaal dat zoiets kan en mag.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 23 februari 2002 12:01 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Het zal heus wel vaker gebeuren daarom heb ik het hier geplaatst. Ik vind het namelijk echt abnormaal dat zoiets kan en mag.
ksnappum :)
Maar dan geldt alsnog dat je (in dat geval dus) OOK in SU kan plaatsen zodat het topic dicht gaat...

Zorg er dan wel voor dat beide topics duidelijk een ander doel hebben, anders krijg je crosspost-geblaat :+

Maar ik ben het met je eens... niet netjes.
Hoewel het hier wel gaat om iemand die zelf de boel online zet... Da's denk ik toch wat anders dan wanneer iemand een pic van een ander plaatst zonder dat die ander weet dat de boel online staat (en op zo'n manier besproken wordt)

Maar in dit geval vind ik het twijfelachtig; Ze doet het zelf (voor zover ik het kan beoordelen), en wil ze graag besproken worden :?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het mag dus ook niet. Flametopics enzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1