Ik wil maar weer een extra reepje 128MB PC100 gaan kopen in de komende maanden (plus andere CPU etc)..
Ik zie in de Pricewatch:
128MB PC100 Kingston voor f409,-
128MB PC100 Viking voor f469,-
Nu ken ik Kingston wel en Viking ook wel maar geen idee of er nou kwaliteitsverschil in zit..
Ik wil de boel (nog) niet OC'n.
Is er een groot verschil tussen die 2?
Ander vraagje:
Ik heb in Jan '99 bij MyCom een reepje 128MB PC100 "A-Merk" geheugen gekocht. Was stukkie duurder dan "normaal"..alleen iemand enig idee wat voor A-Merk geheugen dit kan wezen? Ik heb ff geen zin om mijn hele PC uit elkaar te trekken
Kan je dat overigens ergens zien op een DIMMetje? Ik heb vaak diverse merken in mijn handen gehad maar vaak kon ik er niet/moeilijk aanzien wat voor merk/type het exact was.
Ik zie in de Pricewatch:
128MB PC100 Kingston voor f409,-
128MB PC100 Viking voor f469,-
Nu ken ik Kingston wel en Viking ook wel maar geen idee of er nou kwaliteitsverschil in zit..
Ik wil de boel (nog) niet OC'n.
Is er een groot verschil tussen die 2?
Ander vraagje:
Ik heb in Jan '99 bij MyCom een reepje 128MB PC100 "A-Merk" geheugen gekocht. Was stukkie duurder dan "normaal"..alleen iemand enig idee wat voor A-Merk geheugen dit kan wezen? Ik heb ff geen zin om mijn hele PC uit elkaar te trekken
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)