[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Moet je ff in je register kijken, op start drukken en dan op run en daar ff regedit intypen en dan ff zoeken naar je mohaa en dan staat daar ergens je key tussen
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Heb ik al geprobeerd. Heb gezocht op medal of honor. Dan vind je iets van 8 of 9 mapjes, maar nergens een serial.Op zaterdag 23 februari 2002 11:24 schreef bAdmuTs het volgende:
Moet je ff in je register kijken, op start drukken en dan op run en daar ff regedit intypen en dan ff zoeken naar je mohaa en dan staat daar ergens je key tussen
Heb je dit zelf al geprobeerd, of roep je gewoon in het rond?
Iig bedankt voor de snelle reactie. Als jij het trouwens wel hebt gevonden in het register, zeg dan ff waar ofzo?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
moet idd wel ergens in het register te vinden zijn.. zoek die mapjes van moh ff af en je komt de serial vast wel ergens tegen..
Dat heb ik dus al gedaan......
Hmmm een illegale versie heeft toch vaak een gecrackte exe en zo? Is misschien best lastig met patchen en zo? En opnieuw installen is toch zo gebeurt?
als je uninstalled ook goed alle reg keys wegnaaien. dan weet je zeker dat je het opnieuw in moet voeren. t ken niet anders denk ik
Je kopieert je savegames ff en reinstallen maar
Ge had onderhand allang kunnen uninstallen en installen. K an het makkelijker
Verwijderd
quake maakte altijd een bestand aan waar je key instond.. MoH is Q3 engine, dus misschien MoH ook wel. Als je dat bestand wegketst zal hij wel weer om een serial vragen
Dat zal ik wel ff proberen dan.Op zaterdag 23 februari 2002 13:06 schreef The_Snake het volgende:
quake maakte altijd een bestand aan waar je key instond.. MoH is Q3 engine, dus misschien MoH ook wel. Als je dat bestand wegketst zal hij wel weer om een serial vragen
Maar je kan met de niet legale versie toch gewoon online spelen?
Werkt bij mij iig wel, heb je ook geen gare nederlandse teksten
kan inderdaad gewoon, beetje lomp van EA dat ze dat niet beveiligd hebbenOp zaterdag 23 februari 2002 16:47 schreef Redje het volgende:
Maar je kan met de niet legale versie toch gewoon online spelen?
HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Electronic Arts -> EA Games -> Medal of Honor Allied Assault -> ergc. Daar staat hij bij mij onder Windows XP althans.
Anders moet je gewoon zoeken in je register op die serial die je hebt opgegeven. Exacter KAN je niet zoeken.
Op zaterdag 23 februari 2002 19:16 schreef joostbaksteen het volgende:
Anders moet je gewoon zoeken in je register op die serial die je hebt opgegeven. Exacter KAN je niet zoeken.
Ooit al eens van encriptie gehoord?
Verwijderd
encryptie..haha..het windows register en encryptie ROFLOp zaterdag 23 februari 2002 19:54 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
Ik geef net stap voor stap aan waar de serial staat. Encryptie? Windows? LOL.Op zaterdag 23 februari 2002 19:54 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
Pagina: 1