Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Wil je het minst kan op problemen ???Op zaterdag 23 februari 2002 11:11 schreef marenk_vos het volgende:
Ik ga een ander modem kopen omdat ik zat ben van de problemen met mijn motorola modem. (het gaat om een analoog modem)
Welke modem en welk type kunnen jullie mij aanraden. Ik wil in ieder geval wel een intern modem en fax/voice is in principe niet nodig.
Is er nog verschil tussen een soft en hard modem?
Neem dan een hardmodem!! Ik heb al verschillende softmodems gezien die niet of nauwelijks aan de praat te krijgen zijn....
Let trouwens wel goed op, er zijn niet veel hardmodems te koop (meer). Bij alternate hebben ze nog een e-tech hard modem, daar heb ik ervaring mee en die is (vind ik) goed.
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Ik zou toch echt kiezen voor een externe modem, veel stabieler en werkt met (ongeveer) alle OS-en.Op zaterdag 23 februari 2002 11:11 schreef marenk_vos het volgende:
Ik ga een ander modem kopen omdat ik zat ben van de problemen met mijn motorola modem. (het gaat om een analoog modem)
Welke modem en welk type kunnen jullie mij aanraden. Ik wil in ieder geval wel een intern modem en fax/voice is in principe niet nodig.
Is er nog verschil tussen een soft en hard modem?
Als het toch intern moet moet je zeker een hardwarematige modem nemen!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
of anders dynalink,,, en dan wat betreft v92 en drivers?
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Check dit topic maar eens: [topic=406878]
Modem geeft bovendien een continue pieptoon (ook als ie niet ingebeld is).
Verwijderd
Ik heb hele goede ervaringen met Lucent Technologies Winmodem (met v90) op een Celly 600mhz.
Hiermee haalde ik continu een download speed van ong. 6 kb/sec
Ik heb ín totaal zo'n beetje 20 modem's geinstalleerd bij mensen (hobby).
Deze ging naar mijn mening het hardst & belt het snelst in.
Tja. Er valt natuurlijk altijd over te twisten.
Ook een keer heb ik de Twister, externe USB-modem geprobeerd. Dit is naar mijn mening ook een erg snel modempje (v90), ( http://www.tweakers.net/pricewatch/1116 )
Maar hij kost wat meer dan een interne..
Ik weet niet precies hoe het zit met V92 protocollen etc.
Maar dit is even m'n mening
Ik heb geen ervaring met een safeway modem; hardware based modems hebben toch vaak dezelfde chipsets (bv Rockwell, Ambiant, Conexant). Het gaat dan eerder om die chipset dan het merk van het printplaatjeOp zaterdag 23 februari 2002 11:39 schreef marenk_vos het volgende:
wat zijn jullie ervaringen wat safeway modems???
of anders dynalink,,, en dan wat betreft v92 en drivers?
V92 is (voor zover ik weet) dan wel een nieuw en sneller protocoll. In praktijk is er weinig verbetering met de V90, daarnaast ondersteunen maar weinig ISP's het V92 protocol!
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Te goedkope modems bezorgen je alleen maar problemen, trust me.
En begin niet aan softmodems..presteren minder.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
-offtopic-
Naar mijn mening hoort deze toch echt thuis in HA
-offtopic-