Verwijderd
BE6 staat niet in compatibiliteitslijst, lukt dus waarschijnlijk niet. BE6-II doet het wel (zie profiel
)
De be6 staat bij de twijfelgevallen, onderaan de lijst.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Ja abit zonder h dat klopt.
Maar ik heb een asus convertre en kan het voltage verlagen tot 1.50 dan moet dit toch kunnen, moederbord ondersteund de 100 fsb, de multiplier van de celeron tulatin zal ook wel gelockt zijn.
Maar ik heb een asus convertre en kan het voltage verlagen tot 1.50 dan moet dit toch kunnen, moederbord ondersteund de 100 fsb, de multiplier van de celeron tulatin zal ook wel gelockt zijn.
Nee, de spanning is slechts het halve verhaal. De Tualatins gebruiken ook een ander busprotocol (AGTL i.p.v. AGTL+).Op zaterdag 23 februari 2002 12:21 schreef chuck het volgende:
Maar ik heb een asus convertre en kan het voltage verlagen tot 1.50 dan moet dit toch kunnen, moederbord ondersteund de 100 fsb....
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Het voltage is niet het enige probleem, die proc loopt ook wel op 1,8 en zelfs nog hoger (de mijne op 1,65 standaard gekoeld). Er is een ander verschil met Coppermines (dat anderen je veel beter kunnen uitleggen) (ahOp zaterdag 23 februari 2002 12:21 schreef chuck het volgende:
Ja abit zonder h dat klopt.
Nee, de spanning is slechts het halve verhaal. De Tualatins gebruiken ook een ander busprotocol (AGTL i.p.v. AGTL+).
-----------------------------------------------------------
Dit word opgelost door de powerleap convertre?
Wat is het verschil dan tussen een powerleap convertre en die ik heb van asus.
Ja, dat wordt opgelost door die Powerleap en Topgrade adapter. Verschil is dat jouw Asus adapter gewoon een doorgeefluik is en deze adapters meer functionaliteit aan boord hebben (omzetten van differential naar single ended clocking bijvoorbeeld).Op zaterdag 23 februari 2002 12:34 schreef chuck het volgende:
Nee, de spanning is slechts het halve verhaal. De Tualatins gebruiken ook een ander busprotocol (AGTL i.p.v. AGTL+).
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
je had hem waarschijnlijk al gelezen, maar mischien dat je hier toch nog wat aan hebt.
[topic=414348/1/70]
[topic=414348/1/70]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
[update]
Hij is nu ook los voor 70 Euro te krijgen bij powerleap.
Mischien leuk voor de mensen die nog twijfelden.
Hij is nu ook los voor 70 Euro te krijgen bij powerleap.
Mischien leuk voor de mensen die nog twijfelden.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Pagina: 1