Toon posts:

Reinstall voor AMD XP wegens SSE?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Duron800, maar volgende week krijg ik mijn XP 1800+ binnen moet ik daarvoor windows opnieuw installeren voor activering SSE?

Ik heb windows2k met service pack2.

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 10:58 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb nu een Duron800, maar volgende week krijg ik mijn XP 1800+ binnen moet ik daarvoor windows opnieuw installeren voor activering SSE?

Ik heb windows2k met service pack2.
Kan je beter wel doen ja.. hoeft niet persé, maar draait altijd beter op een nieuwe install.

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 11:04 schreef battigoal het volgende:

[..]

Kan je beter wel doen ja.. hoeft niet persé, maar draait altijd beter op een nieuwe install.
Bullshit, voor een CPU-upgrade heb je dus echt geen reinstall nodig van een OS, ook niet als er SSE bijkomt

Verwijderd

Topicstarter
euh... wat is het nou?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik heb wel eens gelezen dat het nodig is :) Maar ik kan het je niet met 100% zekerheid zeggen |:(

webOS all the way!

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 11:07 schreef TweakGuy het volgende:

[..]

Bullshit, voor een CPU-upgrade heb je dus echt geen reinstall nodig van een OS, ook niet als er SSE bijkomt
IS niet nodig nee.. maar heb vaker gehoord dat als je je OS opnieuw installeert met je nieuwe cpu dat ie dan een andere library gebruikt en van duron naar amd xp zou ik zeker opnieuw installen ook omdat die duron 64 K cache heeft.
Gewoon doen.. als het niet teveel moeite voor je is.

• Hermanvh

Hermanvh

Gewoon eroverheen installeren >:) Dan update ie alleen de dingen die ie nodig heeft >:)

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Is niet veel moeite nee, maar ik moet steeds Service pack2 installeren en dat is steeds 20mb downloaden, dat lijkt niet veel maar ik heb een 56k modem.

Kun je die Service pack 2 van 20mb niet ergens gewoon als een file downloaden en zo kunt installeren en je niet steeds windows update hoeft te gebruiken?

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op zaterdag 23 februari 2002 11:26 schreef Soldier2000 het volgende:
Is niet veel moeite nee, maar ik moet steeds Service pack2 installeren en dat is steeds 20mb downloaden, dat lijkt niet veel maar ik heb een 56k modem.

Kun je die Service pack 2 van 20mb niet ergens gewoon als een file downloaden en zo kunt installeren en je niet steeds windows update hoeft te gebruiken?
Dat kan ja ,ergens op de windows update site ken je een "netwerk" SP2 halen
Die ken je dan gewoon op je hdd bewaren oid..

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Hehe dat vraag ik me dus ook af.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07

Ja dat kan, heb 'm ook gedowned. Gewoon even rondkijken op de microsoft site (is geloof ik wel zo'n 100MB >:) ). Maar ik zou zeker niet alles opnieuw op m'n bak zetten als ik alleen een nieuwe cpu er in druk.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
100MB :( ik bedoel eigenlijk de 20mb versie, maar die zou er zeker weer niet zijn :'(

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor verschil zit er eigenlijk tussen de 100mb versie en de 20mb versie?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Op zaterdag 23 februari 2002 11:38 schreef Soldier2000 het volgende:
100MB :( ik bedoel eigenlijk de 20mb versie, maar die zou er zeker weer niet zijn :'(
De file W2KSP2.exe is 100MB groot en alles zit er in, kleiner zijn ze d'r niet. Met die update wordt er alleen gekeken wat je nodig hebt geloof ik. Niemand in je omgeving met kabel/ADSL die 'm voor je kan downen?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Hermanvh

Hermanvh

Op zaterdag 23 februari 2002 11:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

De file W2KSP2.exe is 100MB groot en alles zit er in, kleiner zijn ze d'r niet. Met die update wordt er alleen gekeken wat je nodig hebt geloof ik. Niemand in je omgeving met kabel/ADSL die 'm voor je kan downen?
Idd. de kleine versie is speciaal afgestemd op jouw pc. De grote 100MB is geschikt voor alle pc's >:)

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 11:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Jawel, er zijn wel mensen die hem voor mij kunnen downloaden maar ik download hem zelf nu wel :D . Ik heb wanadoo hometime dus in het weekend is het internetten toch gratis laat ik hem wel een nachtje aanstaan :Y)

Nog 8 uur en 30 :+ 3.4kb per sec maar trage microsoft site :r

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
Op zaterdag 23 februari 2002 11:49 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

...Nog 8 uur en 30 :+ 3.4kb per sec maar trage microsoft site :r
Of trage Wanadoo Hometime ;)

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:44

star-saber

Ryzen

alle updates zijn te vinden op
http://corporate.windowsupdate.microsoft.com

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 11:49 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Nog 8 uur en 30 :+ 3.4kb per sec maar trage microsoft site :r
Tja, het zal eens aan jou liggen. |:( Denk je nou werkelijk dat die MS server dat spul niet sneller aan kan bieden?

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 11:55 schreef HaveBlue het volgende:

[..]

Of trage Wanadoo Hometime ;)
Denk ik wel eerder :P
Heb zelf ook Hometime gehad en kwam nooit echt boven de 4KByte. Triest :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 12:14 schreef René vd Veen het volgende:

[..]

Tja, het zal eens aan jou liggen. |:( Denk je nou werkelijk dat die MS server dat spul niet sneller aan kan bieden?
Als ik bij een fatsoenlijke server ben haal ik makkelijk 5.5 tot 6 kb per sec!

Dus het ligt niet aan wandoo hometime!
Pagina: 1