In het boekje staat dat ik het beste 650mAh batterijtjes gebruik, maar nu had ik nog 1600mAh batterijtjes liggen. Kan het kwaad dat ik deze gebruik (oplaadbare) of kan ik toch maar beter de 650's gaan halen ?!
moet volgens mij gewoon kunnen .. gaan ze gewoon wat langer mee. ik denk niet dat dit slecht is voor je mp3cdspeler ... ik heb het bij m'n walkman ook gedaan en die doet het nog gewoon.
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
lekker die 1600mAh gebruiken; gaan aanzienlijk langer mee.
Alleen moet je niet proberen om 1600mAh AA's te proppen terwijl er 650mAh AAA's worden aangeraden
(maar zover was je vast zelf ook al wel
)
zijn die 650mAh'tjes trouwens oplaadbare of niet?
Niet oplaadbaar: 1,5 volt
Oplaadbaar: 1,2 volt
Kwaad kan het niet, maar soms heb je de pech dat apparaten wel op normale batterijen werken maar niet op oplaadbare omdat de spanning daarvan te laag is (sommige digitale fototoestellen)
Maar gewoon proberen... als het werkt, kan je langer muziek luisteren
Alleen moet je niet proberen om 1600mAh AA's te proppen terwijl er 650mAh AAA's worden aangeraden
zijn die 650mAh'tjes trouwens oplaadbare of niet?
Niet oplaadbaar: 1,5 volt
Oplaadbaar: 1,2 volt
Kwaad kan het niet, maar soms heb je de pech dat apparaten wel op normale batterijen werken maar niet op oplaadbare omdat de spanning daarvan te laag is (sommige digitale fototoestellen)
Maar gewoon proberen... als het werkt, kan je langer muziek luisteren
Er waren geen batterijen meegelevert dus heb ik zelf m'n 1600-tjes erin gestoken. Deze werken perfect, maar had de indruk dat ze vrij snel leeg waren
welke mp3cdspeler heb je dan ? want bij die NAPA dingen gaan batterijen geloof ik wel een tijdje mee ... bij die van mij wel iigOp zaterdag 23 februari 2002 14:13 schreef Blizard het volgende:
Er waren geen batterijen meegelevert dus heb ik zelf m'n 1600-tjes erin gestoken. Deze werken perfect, maar had de indruk dat ze vrij snel leeg waren
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Magnum mp3-speler .. heb hem nu paar uurtjes in laten zitten kijken of hij nu langer meegaat. (Eerste keer maar een uurtje of 3 opgeladen).
Pagina: 1