Wij hebben in de e-plaza oss nu al 3 dagen een xbo de eerste dag deed ie het goed, maar gisteren had hij opstart problemen, na 8 keer opstarten pakte die de cd. Maar vandaag doet ie niets meer hij pakt de DEMO CD helemaal niet meer. Na 30 keer opstarten cd schoonmaken. Niet doet ie meer. Weet iemand het probleem, denk van niet. Ik denk dat het aan de cd ligt.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Of de CD (éh, DVD) is niet goed (smerig of krassen) of de lens van de x-doos is kapot of smerig (probeer er es een CD lens cleaner in te stoppen...)
Het is de DEMO kast van microsoft zelf en ze hebben geen extra demo cd er bij geleverd. Ik heb ook nog geen dvd controller, maar met een dvd zecht hij ook dat hij de cd niet kent. Terwijl hij eerst aangaf met en dvd dat ik juist een dvd controller moest aansluiten?
Ik denk dat de hij niet goed meer kalibeerd op de cd, omdat ik rare geluiden hoor als ik de cd er in stop namelijk.
Ik denk dat de hij niet goed meer kalibeerd op de cd, omdat ik rare geluiden hoor als ik de cd er in stop namelijk.
Verwijderd
1. Ff scandisk draaien?
2. Ctrl + Alt + Delete proberen
3. Drivers updaten
4. Bios updaten
2. Ctrl + Alt + Delete proberen
3. Drivers updaten
4. Bios updaten
Verwijs dit topic naar Windows Operated Systems... daar weten ze denk ik wel raad...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()