Toon posts:

Geen verbinding met ICQ netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gister krijg ik geen verbinding meer met het ICQ netwerk. Users toevoegen werkt niet en mijn contakt lijst blijft offline. Voor de rest laadt hij icq netjes, ziet er allemaal goed uit maar krijg geen contact. Ik zit hier in Groningen en gebruik een @home verbinding. Een reinstall (v2001b final)heb ik net geprobeerd maar wil ook niet baten. Wie heeft nog meer problemen rond/in de provincie Groningen? en/of wie heeft hier een oplossing voor? Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Net met @home gebeld, zij konden me ook niet verder helpen.
Eventuele knelpunten waren niet aanwezig, zoals ip renew of een firewall. Ik kan ook gewoon browsen, maar puur al m'n contact personen in icq zijn offline. Ook users die mij willen adden komen er niet doorheen. Ik kan ze niet toevoegen aan m'n lijst. What's going on? somebody help ! thanks.

Verwijderd

welke os draai je ?
heb je ttrillian al eens geprobeerd ?
more more more info :P

Verwijderd

Topicstarter
oja, windows xp draai ik waar die altijd goed op heeft gedraait, tot sinds gister. icq build #3659. p3-667, 384mb ram, maar goed dat laatste heeft er nix mee te maken.
was niet echt van plan trilian te gebruiken. Dit moet het gewoon doen, zoals het altijd deed.

Verwijderd

Topicstarter
even gechecked bij wat andere icq gebruikers. ze zien mij wel. Voor mij zijn ze allemaal offline. Zodra ik een berichtje aan iemand offline stuur dan ontvangt ie dat berichtje en kunnen we gewoon communiseren. Voor ik een OS herinstallatie begin, heeft iemand nog een super tip? :7

Verwijderd

Gewoon deinstallen dan naar je icqmapje gaan en die ook verwijderen icq opnieuw installen en ipv dat je hem opslaat onder het mapje ICQ onder ICQ2 oid dan moeten ze het allemaal weer doen i geuss

Verwijderd

Topicstarter
nee dus niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een schone installatie gemaakt van WindowsXP. Messenger er op gezet. nieuwe icq gedownload en geinstalleerd. Zelfde probleem. Het is systeem is bijna kaal qua installatie. Waar ligt dit aan. Ik kan dus niet user toevoegen en kan ook niet users online zien. Is dit een fout van mijn internet provider:? Wie helpt mij? ...

Verwijderd

zag ergens op icq-helpsite (draai zelf nog 2000b) dat er in icq2001 iets stond wat aan/uit gevinkt kan worden mbt icq-gebruikers met oudere versies.
ergens in security/privacy
(kan dus niet exact aangeven in welk tabblad en ben er ook niet zeker van dat dit voor jou iets oplost

WELLICHT kan je die hoek eens zoeken; kan het zo zijn dat je contacten allemaal nog een oudere versie hebben dan jij ?

overigens heb ik ook @home groningen en geen problemen met icq (anders dan de normale af en toe)

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Op maandag 25 februari 2002 00:29 schreef nickles het volgende:
zag ergens op icq-helpsite (draai zelf nog 2000b) dat er in icq2001 iets stond wat aan/uit gevinkt kan worden mbt icq-gebruikers met oudere versies.
ergens in security/privacy
(kan dus niet exact aangeven in welk tabblad en ben er ook niet zeker van dat dit voor jou iets oplost

WELLICHT kan je die hoek eens zoeken; kan het zo zijn dat je contacten allemaal nog een oudere versie hebben dan jij ?

overigens heb ik ook @home groningen en geen problemen met icq (anders dan de normale af en toe)
hey ik heb precies hetzelfde!!1 probeer een icq lite (web based icq wat via IE werkt) die doet het namelijk bij mij ook niet meer... heeel vaag.. www.icq.com/icqlite

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Op maandag 25 februari 2002 13:55 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

hey ik heb precies hetzelfde!!1 probeer een icq lite (web based icq wat via IE werkt) die doet het namelijk bij mij ook niet meer... heeel vaag.. www.icq.com/icqlite
het werkt nu weer :)

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:26
Heb je toevallig een firewall draaien, daar zou het wel eens aan kunnen liggen....

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 15:15 schreef Macer het volgende:
Heb je toevallig een firewall draaien, daar zou het wel eens aan kunnen liggen....
Nee ik heb nu Trillian draaien >:) (ook geen firewall trouwens, had ik teveel problemen met wegvallende verbinding met @home ;) )
Pagina: 1