Hoi twiekers en twiekerinnen
Willen jullie me wat advies geven over het delen van me Fast MXstream abbo via XS4ALL.
Ik heb binnenkort 2 pc`s. Mijne huidige
Asus P3B-F (Slot 1)
Intel PIII 1Ghz
384Mb SDRAM
Leadtek GeForce 2Pro 64Mb DDR
En de nieuwe die ik ga bestellen met een AMD 2000+ met 512Mb DDR of Intel P4 Northwood + 512Mb RDRAM + Geforce 4 Ti4400
In allebei de pc`s komt een mooie 3COM TX 10/100 netwerkkaart verbonden door 6 a 7 meter UTP Cross kabel.
Het netwerkkaartje wat ik voor het adsl modem wil gebruiken is een goedkope 10/100 Compex kaart.
Zou dat systeem zo goed werken? Vooral voor gamen (ping) en werkt zo ook alles? Zoals email e.d.?
Of moet ik bepaalde software (naast 2 keer WinXP Pro) gebruiken?
En maakt het uit vanuit welke pc de adsl-verbinding af komt, kwa performance?
Alvast bedankt voor het lezen
/me hoopt binnenkort samen met zijn broertje online te gamen
Willen jullie me wat advies geven over het delen van me Fast MXstream abbo via XS4ALL.
Ik heb binnenkort 2 pc`s. Mijne huidige
Asus P3B-F (Slot 1)
Intel PIII 1Ghz
384Mb SDRAM
Leadtek GeForce 2Pro 64Mb DDR
En de nieuwe die ik ga bestellen met een AMD 2000+ met 512Mb DDR of Intel P4 Northwood + 512Mb RDRAM + Geforce 4 Ti4400
In allebei de pc`s komt een mooie 3COM TX 10/100 netwerkkaart verbonden door 6 a 7 meter UTP Cross kabel.
Het netwerkkaartje wat ik voor het adsl modem wil gebruiken is een goedkope 10/100 Compex kaart.
Zou dat systeem zo goed werken? Vooral voor gamen (ping) en werkt zo ook alles? Zoals email e.d.?
Of moet ik bepaalde software (naast 2 keer WinXP Pro) gebruiken?
En maakt het uit vanuit welke pc de adsl-verbinding af komt, kwa performance?
Alvast bedankt voor het lezen
/me hoopt binnenkort samen met zijn broertje online te gamen