Regenboog.net en G-Orb ?

Pagina: 1
Acties:

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:23

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
zat net ff bij Regenboog.net te kijken, klopt het dat ze met de "High-End Majesty II Cooler - Intel Pentium III Slot 1 (SECC-2) versie " de Golden Orb bedoelen?
Plaatje ziet er wel zo uitm prijs klopt ook redelijk .. maareug geen zin om genept te worden.
Iemand deze al bij Regenboog besteld?

ThX
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:55

Wimo.

Shake and Bake!

Yup.. Ik heb er dus eentje besteld een paar weken geleden... niks meer van gehoord (kut zaak) pc-international flikte me dit ook al .. dus geen orbje voor mij :(

Verwijderd

Besteld die Gorb toch gewoon in Amerika. Je kan bijvoorbeeld bij coolerguys.com terecht en ze rekenen maar ongeveer $8,00 verzendkosten. Bijelkaar is dat goedkoper dan in Nederland + verzendkosten. Je hebt dan wel een creditkaart nodig. Bestel dan maar meteen ook Arctic Silver mee.

Verwijderd

Het zelfde hier.. ik wilde ook een orb bestellen ,maar ook ik was niet zeker.
regenboog.net zuigt groot tijd.

Het is een klote zaak .. wanneer gaat ie van pricewatch af.

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:53
Ik ga binnenkort (als mijn proc binnen is) een MSI slotket en een GOrbje bestellen, waar kan ik BEIDE items (met koelprut) nou het beste bestellen?? De Pricewatch helpt ook niet echt :(

coolerguys.com dan? Ben wel benieuwd naar de ervaringen van anderen over het bestellen van deze items...

• 4POX
  • Laatst online: 20:16

4POX

Everybody is wired

Een celeron 566 op 850 MHZ..

Bij regenboog weg

AKA Rinkel weblog

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Waarschijnlijk bestel ik vandaag nog een G-Orb en een Alpha met koelprut bij Coolerquys. Zal wel ff kijken hoe dat gaat bevallen ...
Op de valreep nog: zowel een Alpha als een G-Orb (SECC2 / Slot1) kunnen toch gewoon op een Celly/PII/PIII ?

ThX
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Nouweee.... ik heb er laatst ook 1 besteld bij regenboog (een orb) en die was er binnen 3 dagen. Dus zon klotezaak is het nou ook weer niet. Verder zijn ze wel erg duur trouwens.

Verwijderd

Mijn Orb komt ook van de regenboog en ik had hem ook binnen 3 dagen.:)
Dus ik zou zeggen stuur nog eens een mailtje.

• cosmoOo
  • Laatst online: 03-09 22:10

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik ben er vorig weekend even langs gegaan en gelijk mijn gorb megenomen (socket A)

duron 600@927 :)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

En anders ooit gehoord van OC-Shop.nl????

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 10:33

stinger

RAG

Hmm de regenboog is hier vlak bij mij.
Erg slim zijn ze er niet maar met garantie zijn ze wel ok (in die winkel he dus ergens anders weet ik het niet).
Vorige week heb ik er nog mijn mijn celeron566 gekocht.
Draait 892Mhz op 1,7v.
Weet iemand trouwens wanneer de blueorb uitkomt?

Verwijderd

Gauw... ;)

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 15:51
ik heb bij coolerguys.com al een Golden orb voor mezelf en nu nog een Chrome orb besteld voor een vriend van me
werkt perect per bestelling 59 pieken
week levertijd

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Heb dus gisteravond maar bestllinkie bij Coolerguys gedaan.
Alpha, G-Orb, Sunon highfan en koelprut.
Zowe de g-orb als de alpha zijn nog niet leverbaar bij de oc shop! En idd goedkoper in US dan hier (ook met de porto kosten erbij).

GrtZ
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Wimo.
  • Laatst online: 23:55

Wimo.

Shake and Bake!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En anders ooit gehoord van OC-Shop.nl????[/quote]niet op voorraad..

Verwijderd

Ik heb mijn Golden Orb ook bij Regenboog.net gekocht. Na 3 dagen werd deze keurig bezorgd door de postbode.

Was onlangs op de pcdiscountbeurs in Utrecht en daar werd de Titan Golden Orb bij diverse stands aangeboden voor 45,- Misschien een ideetje ....
Pagina: 1