Toon posts:

hardware probs tijdens onweer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan dat? Probeer net pc op te starten en krijg allerlei rare problemen. Beeldscherm dat niet op gang komt, 2 x BSOD : IRQL not less or equal, Failed initializing SDRAM (!!!) .... Doet t nu weer, maar heb er nooit wat over gehoord.

Verwijderd

Nou ik hier ook last van alleen bij gaat mijn computer zichzelf overclocken b.v het onweert hij staat op 750@833(Celeron) en tijdens onweer gaat hij op 833@933(geeft ie cyrix MIII aan) dan maakt hij een stap van 750@933 en nog stabiel ook! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 00:56 schreef RedHOTCPU het volgende:
Nou ik hier ook last van alleen bij gaat mijn computer zichzelf overclocken b.v het onweert hij staat op 750@833(Celeron) en tijdens onweer gaat hij op 833@933(geeft ie cyrix MIII aan) dan maakt hij een stap van 750@933 en nog stabiel ook! >:)
Ha, dies helemaal mooi

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

misschien dat je systeem niet geaard is en er geen piekspannigbeveiliger tussen zit. Dat kan leuke probs geven.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 00:59 schreef Terw_Dan het volgende:
misschien dat je systeem niet geaard is en er geen piekspannigbeveiliger tussen zit. Dat kan leuke probs geven.
Dank je wel voor je post, maar hoe vind ik dat uit?

Verwijderd

Ik gebruik een Apc power cleaner voor al mijn pc stroom aansluitingen, kun je ook de monitors op zetten.
Dit kastje beschermt je stroom van pieken en schoont de stroom op naar een stabiele spanning.
Als het onweert kan het best dat ergens bij de stroomcentrale hele hoge pieken ontstaan en dat zou de oorzaak kunnen zijn.
Alhoewel dit ook gebeurt als de zon schijnt... stroom is nooit echt "schoon"
Dit kastje is de ideale oplossing voor thuis en hij kost maar tussen de 50 en 100 euro !

>:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 01:03 schreef wmd het volgende:
Ik gebruik een Apc power cleaner voor al mijn pc stroom aansluitingen, kun je ook de monitors op zetten.
Dit kastje beschermt je stroom van pieken en schoont de stroom op naar een stabiele spanning.
Als het onweert kan het best dat ergens bij de stroomcentrale hele hoge pieken ontstaan en dat zou de oorzaak kunnen zijn.
Alhoewel dit ook gebeurt als de zon schijnt... stroom is nooit echt "schoon"
Dit kastje is de ideale oplossing voor thuis en hij kost maar tussen de 50 en 100 euro !

>:)
He ik denk dat ik dat maar een s probeer! Dank!
Pagina: 1