Toon posts:

[ SOF / Quake 3 / Elite Force ] Setup problem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, Zowel Soldier of Fortune, Elite Force én Quake 3 én RtCW geven bij de installatie een foutmelding, dat óf de CD onleesbaar is, óf dat Setup een ongeldige bewerking uit heeft gevoerd. Maar: alle cd's zijn onbeschadigd en officieel. En toch doen ze het niet. Ik draai XP... Maar aan drivers kan het dnek ik niet liggen. Ook niet aan de kabel CDROM > Mobo want mijn DVD én mijn brander doen het allebei niet. (Pri en Sec aangesloten) |:( Wat doe ik nou fout?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:24

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Klinkt misschien raar, maar een idee: Haal er eens een schoonmaak cdtje doorheen. Misschien is je lens heel vuil, waardoor al die cd's niet goed worden gelezen

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Ja dat zou het wel kunnen zijn. Probeer eens wat andere cd's (office ed) te lezen/installen. Kijken of die het wel doen?

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11 13:06
Had hetzelfde met SOF onder xp. Heb hem toen geinstalleerd in win me (multi-boot). Kan hem vervolgens spelen in xp. Mijn broer installeert hem echter wel gewoon onder xp. Raar maar waar.

Verwijderd

Topicstarter
De lens kan het haast niet zijn, want beiden CD-rom spelers doen het niet (DVDROM en Brander) duhus...