Hmm, Zowel Soldier of Fortune, Elite Force én Quake 3 én RtCW geven bij de installatie een foutmelding, dat óf de CD onleesbaar is, óf dat Setup een ongeldige bewerking uit heeft gevoerd. Maar: alle cd's zijn onbeschadigd en officieel. En toch doen ze het niet. Ik draai XP... Maar aan drivers kan het dnek ik niet liggen. Ook niet aan de kabel CDROM > Mobo want mijn DVD én mijn brander doen het allebei niet. (Pri en Sec aangesloten)
Wat doe ik nou fout?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 11:24
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Klinkt misschien raar, maar een idee: Haal er eens een schoonmaak cdtje doorheen. Misschien is je lens heel vuil, waardoor al die cd's niet goed worden gelezen
Ja dat zou het wel kunnen zijn. Probeer eens wat andere cd's (office ed) te lezen/installen. Kijken of die het wel doen?
Had hetzelfde met SOF onder xp. Heb hem toen geinstalleerd in win me (multi-boot). Kan hem vervolgens spelen in xp. Mijn broer installeert hem echter wel gewoon onder xp. Raar maar waar.
De lens kan het haast niet zijn, want beiden CD-rom spelers doen het niet (DVDROM en Brander) duhus...