[AsusA7v] Mobo dood? PowerLED brandt echter

Pagina: 1
Acties:

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 11:50
Na een hele tijd gewoon me comp te hebben laten draaien zonder kast, heb ik besloten om toch maar de zooi in me Inwin 500 te pleuren; dus case gemod en de hele shit. Tot dusver geen probleem.

Alleen nou heb ik dus me mobo op het zijstuk gemount (die ik eerst helemaal uit de kast had geschroeft), waar die hoort te zitten, vastgeschroefd etc. Kaartjes erbij geprikt.
dus ikke de zooi aansluiten op de power en:

nix, nakkes, nada :(

Normaal gesproken gaan als ik de power switch op me voeding omschakel, even me fans draaien (Alpha + blue Orb), om daarna weer stil te vallen omdat ik de power knop op me mobo nog moet gebruiken. Dit gebeurt dus ook niet. Nou dacht ik dus dat gewoon me mobo dood is ofzow (al zou ik niet kunnen bedenken waarom), ware het niet dat mijn LED - die op me mobo - bij mijn AGP slot wel brandt :?

Het ligt niet aan mijn voeding, want ik heb er meerdere geprobeerd.

Kan iemand mij vertellen, of mijn mobo nou d00d is, en if not, wat er dan aan scheelt en (hopelijk) wat ik kan doen om het probleem op te lossen?

Compromises are for the weak

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Misschien maakt het bord ergens sluiting, op een foutief geplaatst afstandhoudertje ofzo :?

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Hmm... effe kaartjes 1 voor 1 er in zetten ? Meestal wil dat wel, of een van je DIMM's eruit halen en dan weer proberen. In het lastigste geval moet je je CMOS clearen. Anders effe met een schroevendraaier ipv je powerswitch aan proberen te zetten ...

Concrete Loop Watercooling

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 13:54

Mentalist

[avdD]

Op zaterdag 23 februari 2002 00:26 schreef Tha_Butcha het volgende:
Na een hele tijd gewoon me comp te hebben laten draaien zonder kast, heb ik besloten om toch maar de zooi in me Inwin 500 te pleuren; dus case gemod en de hele shit. Tot dusver geen probleem.

Alleen nou heb ik dus me mobo op het zijstuk gemount (die ik eerst helemaal uit de kast had geschroeft), waar die hoort te zitten, vastgeschroefd etc. Kaartjes erbij geprikt.
dus ikke de zooi aansluiten op de power en:

nix, nakkes, nada :(

Normaal gesproken gaan als ik de power switch op me voeding omschakel, even me fans draaien (Alpha + blue Orb), om daarna weer stil te vallen omdat ik de power knop op me mobo nog moet gebruiken. Dit gebeurt dus ook niet. Nou dacht ik dus dat gewoon me mobo dood is ofzow (al zou ik niet kunnen bedenken waarom), ware het niet dat mijn LED - die op me mobo - bij mijn AGP slot wel brandt :?

Het ligt niet aan mijn voeding, want ik heb er meerdere geprobeerd.

Kan iemand mij vertellen, of mijn mobo nou d00d is, en if not, wat er dan aan scheelt en (hopelijk) wat ik kan doen om het probleem op te lossen?
Bouw de boel weer uit en kijk of het op een stukkie plastic/bureau wel goed werkt.

En over je ledje : wees daar maar niet te blij mee, ik heb een stel morsdode mobo's en daar loopt nog steeds stroom doorheen om fannetjes die ik op de fan connectors van het mobo aansluit te laten draaien.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

is je powerknop draadje wel goed aangesloten, op de goede pinnetjes ? =0)
(kan heel stom zijn *ervaring*)

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 00:44 schreef k1ller het volgende:
is je powerknop draadje wel goed aangesloten, op de goede pinnetjes ? =0)
(kan heel stom zijn *ervaring*)
Misschien moet je de post eens lezen. Dan zal je zien dat deze user de power knop wel goed heeft aangesloten. Hij zegt letterlijk dat de fannetjes een keer doorspinnen als hij hem aanzet.

Verwijderd

het is echt te laat voor me
Pagina: 1