Mijn standaard CoolerMaster koeler vond ik te veel lawaai maken, was er inmiddels wel aan gewend geraakt aan gezien m'n pc dag en nacht aan staat. Maar het begon na een tijdje weg te zijn geweest van me computer toch weer aardig te iriteren. (Vooral m'n vriendin vond 't minder leuk
) De temperatuur van m'n processor was niks mis mee, ik heb dit alleen gedaan puur om het geluid.
Wat heb ik gebruikt ?
- CoolerMaster Socket A koeler
- Stuk aluminium hoekprofiel
- Paar schroefjes
- 8 cm fan

Standaard CoolMaster koeler

Eerst de fan verwijderd van het koellichaam.

Ik heb twee stukjes aluminium hoekprofiel op maat gezaagd, 2 gaatjes in elk stukje geboord met een kolomboor en daarna de stukjes hoekprofiel vastgezet op het koel lichaam met 4 kleine schroefjes.

8 cm fan erop en klaar is kees ! Ehm Miguel...
De fan die er nu op zit heb ik uit een oude voeding gehaald, maar er komt een Enermax UC-8FAB fan op met regelbaar toerental. 
Conclusie:
Netjes gedaan al zeg ik 't zelf, alleen de temperatuur van m'n processor is wel wat gestegen. (2 graden ofzo) Maar ja ik deed het tenslotte voor 't geluid en dat is zeker een heel stuk minder geworden !
Wat heb ik gebruikt ?
- CoolerMaster Socket A koeler
- Stuk aluminium hoekprofiel
- Paar schroefjes
- 8 cm fan

Standaard CoolMaster koeler

Eerst de fan verwijderd van het koellichaam.

Ik heb twee stukjes aluminium hoekprofiel op maat gezaagd, 2 gaatjes in elk stukje geboord met een kolomboor en daarna de stukjes hoekprofiel vastgezet op het koel lichaam met 4 kleine schroefjes.

8 cm fan erop en klaar is kees ! Ehm Miguel...
Conclusie:
Netjes gedaan al zeg ik 't zelf, alleen de temperatuur van m'n processor is wel wat gestegen. (2 graden ofzo) Maar ja ik deed het tenslotte voor 't geluid en dat is zeker een heel stuk minder geworden !