Toon posts:

Afterburner op mijn Msi K7T-turbo raid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Msi K7T-trurbo raid op 152 Mhz gekregen, terwijl ik dit bericht in tokkel en tot nu toe nog stabiel ook nog. Met Sb live kaart en een Realtek Ethernet kaart en Geforce2 pro op agp4: ongelovelijk of niet dan:
Mem: 142Mhz Cas3 4-way interleaved
Pci: 38.5 Mhz!!!!!!!!!!
Agp: 76 Mhz
Processor AMD Athlon XP 1700+ (1466)@1672 Mhz

Rock on!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Hmm, wel lekker snelheidje... :9

Maar die PCI snelheid valt nog wel mee hoor...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Aha ok en toen? :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan , Realtek kaarten staan er bekend om dat ze onderhand nog geeneens 1 Mhz hoger kunnen lopen; FSB 137Mhz!

En nou? Nou niks, ik wilde ook eens zo'n nuttelose topic aansnijden. je ziet in deze forums toch al zoveel shit. Dua eentje erbij kan toch ook nog. Als je met een technische topic komt, over Mobo settings of bsod's krijg je geen reply, maar bij zo'n waardeloze topis als" hoe hoog is jouw 3dmark2001se als je het koffiezetapparaat uit heb staan???"
zijn er gelijk 2. 10E replies!!

Zeik-mode off.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja en exsqueeze me voor mijn taelhvouten, mijn Frans is niet zo goed, was ff stoom aan het afblazen.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 13:54

Mentalist

[avdD]

Op zaterdag 23 februari 2002 00:31 schreef Jambek het volgende:
Oke dan , Realtek kaarten staan er bekend om dat ze onderhand nog geeneens 1 Mhz hoger kunnen lopen; FSB 137Mhz!

En nou? Nou niks, ik wilde ook eens zo'n nuttelose topic aansnijden. je ziet in deze forums toch al zoveel shit. Dua eentje erbij kan toch ook nog. Als je met een technische topic komt, over Mobo settings of bsod's krijg je geen reply, maar bij zo'n waardeloze topis als" hoe hoog is jouw 3dmark2001se als je het koffiezetapparaat uit heb staan???"
zijn er gelijk 2. 10E replies!!

Zeik-mode off.
NOFI NOFI, harstikke NOFI jongens :P :+

Oh ja ik haal 10 3Dmarks meer als m'n waterkoker aanstaat :o

Btw op mijn mobo kan PCI op 44 Mhz |:( niet dat de comp dan nog zal draaien met die scsi kaart denk ik zo, maar ja, ik wou wel ff opscheppen |:(

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Aardig wat realtek kaartjes kunnen wel 40+ pci aan hoor :)

Mijne Xp 1,33@1,50 loopt ook stabiel met realtekje,
150Fsb cas2-2-2 :)

Maar bijna 1700 is zeker lekker :9~

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 22:02
Realtekjes zijn zo slecht nog niet hoor, ik kreeg de mijne ook gewoon op 162fsb/??pci (ik weet ff niet wat de bij horende pci frequentie is) toen me T-Bird nog leefde, ik heb em namelijk geroosterd >:) De AS2 zat vastgebladerd op me core >:) (ik kwam 's ochtends slaapdronken uit me bed strompelen en plaatste me cooler verkeerd om op dat ding :P )

Verwijderd

Topicstarter
133 Mhz en hoger is de PCI-clock 1/4 van FSB en agp is 2 keer pci-clock oftewel 1/2 FSB.

Verwijderd

Topicstarter
150Fsb cas2-2-2

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, met waterkoeling??
Ben ik trouwens ook nog van plan, ben nu gewoon aan het proefdraaien. Met waterkoeling erop wie weet.

Heb trouwens de nieuwe MSI W6330VMS.330 bios gehackt, er zit nu fullraid in gebakken. Als je geintereseerd ben, mail ff, dan kan ik hem sturen.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op zaterdag 23 februari 2002 11:16 schreef Jambek het volgende:
150Fsb cas2-2-2

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, met waterkoeling??
Ben ik trouwens ook nog van plan, ben nu gewoon aan het proefdraaien. Met waterkoeling erop wie weet.

Heb trouwens de nieuwe MSI W6330VMS.330 bios gehackt, er zit nu fullraid in gebakken. Als je geintereseerd ben, mail ff, dan kan ik hem sturen.
Pssst, met het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/quote.gif knopje kun je quoten!

Verwijderd

LOL erg blij :)

zie sig! :9~ B-)

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

full raid? dus ook raid5 bedoel je?
ik neem dezelfde kaart als bovenstaande :) (ff naam kwijt) <- edit: Schroefje
komt dinsdag binnen.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Op zaterdag 23 februari 2002 00:57 schreef W3ird_N3rd het volgende:

[..]

NOFI NOFI, harstikke NOFI jongens :P :+

Oh ja ik haal 10 3Dmarks meer als m'n waterkoker aanstaat :o

Btw op mijn mobo kan PCI op 44 Mhz |:( niet dat de comp dan nog zal draaien met die scsi kaart denk ik zo, maar ja, ik wou wel ff opscheppen |:(
Oh, opscheppen he? als ik mijn fsb op 133 zet is mijn pci al 44 4/9 MHz :'( Ik moet dus maar 100MHz houden (ik klok pas over als ik een betere koeler heb, en die koop ik voorlopig nog niet)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op zaterdag 23 februari 2002 22:09 schreef Resistor het volgende:

[..]

Oh, opscheppen he? als ik mijn fsb op 133 zet is mijn pci al 44 4/9 MHz :'( Ik moet dus maar 100MHz houden (ik klok pas over als ik een betere koeler heb, en die koop ik voorlopig nog niet)
Ik kan kiezen of ik met 133 Mhz FSB 44 Mhz pci of 33 Mhz pci krijg :+

Maar ik heb nog een isa scsi kaart, en ik denk dat die geen hoge fsb gaat trekken. En dan zit ik met dat mini-koelertje van mij...

Maar m'n mobo kan het >:) :P

Pagina: 1